piątek, 5 czerwca 2015

skinny fat?

przeglądałam dzisiaj kostiumy kąpielowe i spotkałam się ze zdjęciem takiej oto dziewczyny:

dosłownie zbierałam zęby z podłogi! to ma być modelka?!
w sumie zazdroszczę jej takiego ciałka, wiem, że sama nigdy nie będę taką chudzinką, choć bardzo mi się taka budowa ciała podoba, no ale taki tyłek? i to przy prezentacji stroju kąpielowego! jak dla mnie stracił on wiele, właśnie przez złą prezentację modelki. 
przy takim ciele odrobiną ćwiczeń można sobie naprawdę niezłą figurę wyrobić, nie trzeba się przejmować fałdkami i utratą kilogramów. jednak taki sflaczały wygląd ciała jest dla mnie tak nieatrakcyjny, że wolę już mieć kilka kilogramów więcej, ale mieć też ładne krągłości. 

powyższa modelka jest moim zdaniem doskonałym przykładem sylwetki typu skinny fat, czyli chudych osób, które jednak mimo braku nadwagi wyglądają nieatrakcyjnie. często tak wyglądają osoby, które są 'z natury szczupłe' i nie muszą zawracać sobie głowy aktywnością fizyczną.
ja jestem zdecydowanie na nie, jeżeli chodzi o taki wygląd, a Wy?

32 komentarze:

  1. Masakra, to jest najgorsze co może być, nie dość, że te dziewczyny są chude i bez kształtne to jeszcze wywyższają się zazwyczaj z tłumu, że one jedzą wszystko i nie tyją. Jak ja bym miała taką sylwetkę to fakt może nie musiałabym dbać tak bardzo o dietę, ale wydaje mi się, że znalazłabym 30 minut dziennie na ćwiczenia i daje sobie rękę uciąć, że ta dziewczyna wyglądała by 200% lepiej z odrobiną tyłeczka. No ale niestety osobiście jestem okrągła tu i uwdzie, ale staram się z tym walczyć :) Skinny Fat zdecydowanie jestem na NIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie się zgadzam, to wygląda po prostu źle. A przechwałki dziewczyn, które mogą jeść wszystko i mimo to nie tyją, są słabe. Nie rozumiem jedzenia "śmieci" tylko dlatego, że niby im nie szkodzą, chore. A ćwiczyć wypada chociażby dla zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie pośladki bardzo słabe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh no średnio wygląda, ale wiadomo są różne gusta i może komuś się podobała :D Generalnie jak trochę by poćwiczyła to spoko, całkiem nieźle mogłaby wyglądać - to pewne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to głupie, ale lubię takie płaskodupie, nie lubię wielkich, "murzyńskich" tyłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chciałabym tak wyglądać, ale nad tyłkiem na jej miejscu bym popracowała :) Chociaż pewnie ona będąc modelką musi mieć określoną wagę i nie za duże rozmiary tak więc wypracowany tyłek za pewne by jej nie pomógł w karierze, bo przecież modelki to mają być wieszaki :) Pozdrawiam.

    Zapraszam do siebie :)) http://bycidealna1946.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy wszystko dziś na serio musi być idealne? Mi ten tyłek nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 101 technik, jak zgubić zbędne kilogramy
    http://tiny.pl/gx54m

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt moglaby troche wyrobic sobie te pupe bo plaska ja bym nie kupila takiego stroju ze wzgledu na nia
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też nie przeszkadza jej tyłek

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzałam twojego bloga i jestem pod wrażeniem wiedzy! Na pewno kiedyś skorzystam na twoich wpisach, a może zainspiruje mnie do napisania czegoś równie ciekawego u siebie? :) Co do samego postu... Myślę, że na zdjęciu dziewczyna i tak wygląda całkiem dobrze, bo PhotoShop swoje zrobił. Takie skinny fat są straszne. Zazwyczaj uważają się za cudowne, bo są szczupłe i nie muszą się męczyć na siłowni, ale to piękno zazwyczaj zawodzi, gdy nadchodzi okres letni i zaczyna się rozbieranie. A fe. Zapraszam też do siebie (http://ilovebefit.blogspot.com). Blog dopiero powstał, ale liczę, że wielu osobom się przyda i być może nawet doświadczone fitneski znajdą tam coś dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej jestem na nie! Wygląda odpychająco i ja w sumie kiedyś też tak wyglądalam.. Ale zaczęlam o siebie dbać - biorę aminokwasy Revive od Naturals Premium, by mięśnie dobrze pracowały i do tego spalacz Cutter - działa na mnie świetnie. Na wadze stoję ale ciało robi się coraz ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda dbając o ciało nie powinno się zaniedbywać żadnej części. W tym wypadku pani zapomniała o przysiadach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ta figura świadczy o głodowaniu, dlatego wygląda źle. Dziewczyny które trenują i zdrowo się odżywiają wyglądają dużo lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, ciekawy blog, powodzenia życzę i zapraszam do mnie na wspólne tematy kom./obs ;) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyczna sylwetka uzyskana dietą, a nie aktywnością fizyczną. A przy okazji modelek strojów kąpielowych czy bielizny - zdecydowanie lepiej wyglądają te, które mają kobiecą, zaokrągloną sylwetkę .

    OdpowiedzUsuń
  18. I tak i nie.
    Z drugiej strony zazdroszcze bo takie osoby mają łatwiejszą drogę do uzyskania super sylwetki.
    mi się akurat ta panna podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te modelki to z dnia na dzień są coraz chudsze. A gdzie się podziały wszystkie panie o pięknych krągłych kształtach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no ale dupę(nazwijmy rzeczy po imieniu)to ma na prawdę kiepską :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że to jest trochę tak: 50% sukcesu to zakupy a 50% to zaopatrzenie naszej kuchni. Od dłuższego czasu walczę z nadwagą, która jest bardzo dokuczliwa i korzystam z różnych przepisów, które znajduję w necie np. ostatnio gotuję z kcalmar.com/blog i jestem zadowolona do tego ćwiczenia, dlatego cieszę się, że trafiłam na te stronę :)
    mam nadzieję, że będzie sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie, nie nie i jeszcze raz nie - nie chciałąbym tak wyglądać - modelka ma figurę patyka, i to nie jest kwestia tylko jej tyłka ;) dla mnie po prostu jest mało atrakcyjna ogólnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może fitness jumping by pomógł? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy lubi coś innego. Chociaż prawa jest taka, że do reklamy wygląda to mało atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  26. KAżdy z nas ma inne gusta, najgorsze jest to, że media karmią nas i nasze dzieci nienormalnymi wartościami, a później każdy ma kompleksy

    OdpowiedzUsuń
  27. Powszechny kult ciała i urody spowodował, że tylko niewielka grupa osób jest szczęśliwa. Większość dąży do boskości, zmieniając ciało i ubiory, inwestując w siebie, żeby być jeszcze wspanialszym, eksperymentując z głodówkami i dietami, ale z reguły jest to złe odżywianie. Każdy z tych wynalazków albo niszczy metabolizm albo powoduje efekt jojo. Naprawdę jedynym sposobem jest zaufanie dobremu dietetykowi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...