środa, 4 marca 2015

Ćwiczenia brzucha na piłce

Dzisiejszy wpis jest małą kontynuacją tego co pokazywałam Wam ostatnio, czyli ćwiczeń na piłce. Tym razem jednak dzielę się wykonywanymi ćwiczeniami na brzuch.
Ulubionym ćwiczeniem na tą partię ciała są zwykłe brzuszki z użyciem piłki. Ćwiczenie to jest niby proste, ale jednocześnie angażuje nasze mięśnie o wiele bardziej niż standardowa wersja tego ćwiczenia. Jeżeli chcecie naprawdę mocno 'zmęczyć' swój brzuch, to polecam przenoszenie piłki z nóg do rąk, na mnie działa zabójczo!







27 komentarzy:

  1. Świetna ta piłka, chyba w nią zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Zapraszam na nowo utworzonego bloga o zdrowym stylu życia: patrycjamiazek.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna piłka, ćwiczę na niej w szkole :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna piłka - warto by w taką się zaopatrzyć w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna piłka a tyle można na niej zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł dobry tylko gdzie to w domu upchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. My w sklepie wszyscy przed komputerami siedzimy na piłkach. Mając pompkę automatyczną nadmuchanie jej i wyssanie powietrza trwa może minutę. A mało osób zdaje sobie sprawę, jak siedząc na piłce nieswiadomie trzymamy prosto kręgosłup. Offtopic ćwiczeń z piłką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby na takiej piłce do biurka sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, bardzo ciekaawego masz bloga :) Zerkniesz na mojego ? natrosefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo super wpis. Wszystkie opisane w nim ćwiczenia są bardzo skuteczne. Zastosuje je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. Super ćwiczenia. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłeczka ok, ale tak samo plank jest dobry, zresztą to co pokazujesz to taka odmiana. Dieta sportowca jako dodatek do treningu i rezultaty gwarantowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog. Dużo ciekawych i praktycznych informacji. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ćwiczenia z tą piłką, muszę pomyśleć nad jej zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ćwiczenia z piłką. Na początku miałam z nimi ogromne problemy bo piłka uciekała w każda możliwą stronę, ale teraz jak już nabrałam wprawy ćwiczenie z nią sprawia mi bardzo dużo przyjemności. A ćwiczenia zaproponowane przez Ciebie są na prawdę bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw ćwiczeń, nigdy nie próbowałem ćwiczeń z piłką

    OdpowiedzUsuń
  17. Piłka do ćwiczeń to świetny dodatek, ale nie niezbędny :) bez też można skomponować ciekawe ćwiczenia ;)
    Pozdrawiam, http://przepisnamlodosc.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jumping fitness z piłką? czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam okazji ćwiczyć z piłką :) czy nie jest to trudne?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mięśnie brzucha, co niektórym może się wydawać nieprawdopodobne poprzez narosłe mity są takimi samymi mięśniami jak inne mięśnie. A to oznacza, że one również wymagają rozgrzewki przed właściwym treningiem. Chodzi o to by nie przychodzi i z marszu nie robić 50 brzuszków czy dowolnego innego ćwiczenia ale zrobić kilka powtórzeń kilku ćwiczeń, w kilku położeniach, odczekać i dopiero przystąpić do właściwego treningu. To fakt, że ćwicząc brzuch ryzyko kontuzji jest niskie niemniej nie powinniśmy omijać rozgrzewki.

    OdpowiedzUsuń
  21. We habeas variis medicinae curatio, medicamento usus medicus morbum jam plene cibis praebetur.
    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym momencie przerzuciłem sie na kaplanex bo udało mi się po nim zrzucić aż 8 kilogramów w zaledwie trzy tygodnie. Nie mam po nich zadnych negatywnych efektów, zdecydowanie polecam bo bardzo warto.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo polecam, póki co dopiero zaczynam z nich korzystać, ale już teraz jestem zachwycony działaniem. Udało mi się spalić 6 kilogramów, a to tylko w trzy tygodnie, bez jakieś większej zmiany diety.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...