sobota, 28 lutego 2015

Ćwiczenia pośladków na piłce

Jakiś miesiąc temu będąc w Tesco kupiłam sobie piłkę do ćwiczeń. Już kiedyś takiej szukałam, ale trochę zniechęcona wysokimi cenami sobie odpuściłam, aż tu nagle trafiła się okazja! Piłka kosztowała 27 zł o ile dobrze pamiętam, więc bez wahania wrzuciłam ją do koszyka.
Od tego czasu ćwiczę na niej dość regularnie, a ćwiczenie na piłce są świetnym urozmaiceniem treningu. Piłka jest nieco niestabilna, więc każde z ćwiczeń wymaga więcej wysiłku niż wykonywane w wersji bez piłki. Co prawda na początku trzeba trochę czasu, aby przyzwyczaić się do tej niestabilności, ale dla mnie to świetna zabawa!
Najczęściej używam jej do ćwiczenia pupy oraz brzucha, ale wiem, że można ją też wykorzystać do ćwiczenia innych partii ciała. W dzisiejszym poście pokaże Wam małe zestawienie ćwiczeń które najczęściej wykonuję. Inspirujcie się! :)











1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...