wtorek, 22 kwietnia 2014

Plan biegowy zrealizowany!

Dziś przychodzę do Was z wspaniałą wiadomością! Ukończyłam mój plan biegowy i tym samym mogę powiedzieć, że biegam już regularnie od dwóch miesięcy

W sumie to plan ukończyłam już w czwartek, wtedy biegałam trzeci raz według planu z ósmego tygodnia, czyli po prostu biegłam 30 minut! To niesamowite patrząc z perspektywy tego, że dwa miesiące temu nie biegałam w ogóle i wykonywanie planu z pierwszego tygodnia zawsze kończyło się burakiem na twarzy i ostrą zadyszką.
Co prawda teraz przebiegnięcie truchtem 30 minut nadal jest dla mnie wyzwaniem, ale nie zamierzam się poddawać! Zamierzam nadal biegać, mniej więcej 3x w tygodniu. Nie zabieram się od razu za kolejny plan, ani nic takiego. Zamierzam pozostać przy tych 30 minutach biegu, na razie nie podnoszę poprzeczki. Poczekam, aż trochę oswoję się z tym co dotychczas osiągnęłam. Przyzwyczaję się trochę do dystansu, wzmocnię kondycję, a później zobaczymy :)

Tak więc widzicie - wszystko jest możliwe! Nie ma co zwlekać, odkładać i przekładać, tylko trzeba zebrać się w sobie i zacząć. Czas ucieka znacznie szybciej niż nam się wydaje i odkładając różne rzeczy na później tylko sobie szkodzimy. 

Dla chętnych po raz kolejny załączam plan, który realizowałam. Mimo, że wydaje się intensywnym planem, to w rzeczywistości nie jest tak źle, dlatego mogę go polecić, przetestowany na własnej skórze! :)
Jak mi szło w poszczególnych tygodniach, możesz zobaczyć tutaj.

6 komentarzy:

  1. Wow gratulacje! Dwa miesiące to nie lada wyczyn, tym bardziej, że bieganie wymaga wielkiego samozaparcia. Ja wciąż nie mogę przezwyciężyć niechęci do deszczu, zimna i wiatru, więc tym bardziej Cię podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie osobiście lepiej się biega, gdy jest chłodniej, więc może warto się zmobilizować? :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Za to własnie lubie bieganie - możesz w niezbyt skomplikowany sposó udowodnić sobie, że wszystko jest mozliwe, wystarczy trenować.

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 minut? Zazdroszczę ja nie potrafię biegać.. NIestety ,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...