poniedziałek, 28 kwietnia 2014

#3 Czy wiesz, że...

... słodkie napoje szkodzą o wiele bardziej niż słodycze? 

Pijąc słodzone napoje tak na prawdę nie zdajemy sobie sprawy ile cukru pochłaniamy, a często są to kosmiczne ilości! Jedząc słodycze szybciej odczujemy zaspokojenie naszych zachcianek, natomiast napój będziemy pić i pić, nie zdając sobie najczęściej sprawy, że już go tyle wypiliśmy.

Po za tym słodkie napoje szkodzą też o wile bardziej naszym zębom! Gdy pijemy takie napoje wpływają one we wszystkie możliwe szczeliny między zębami, przez co bardzo mocno przyczyniają się do próchnicy.

Dlatego warto wyeliminować słodzone napoje i zastąpić je wodą z dodatkiem owoców. Tylko wtedy mamy pewność, że są one naturalne i bez konserwantów, a do tego są pyszne i świetnie orzeźwiają! 

19 komentarzy:

  1. O ja Cie ! Nie byłam świadoma ile cukru wypijamy :)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu na szczęście nigdy się tego typu rzeczy nie kupowało, ale przyznam, że robiąc zakupy i patrząc ile ludzi ma w koszykach te kolorowe świństwa jestem w szoku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na całe szczęście jestem wierna wodzie :) Ale co fakt, to fakt, jak się cukrować, to lepiej sobie wszamać czekoladę, niż popijać te kolorowe ulepki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. właśnie byłam bardzo zdziwiona mirindą, nigdy nie przypuszczałam, że to ona jest jednym z najbardziej słodzonych napoi :)

      Usuń
  5. jeju, ile cukru kiedyś piłam, masakra... :(
    Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, jednak jestem szczęściarą, bo jakos szczerze nie lubią słodkich, gazowanych napojów. Od święta wypiję ;)
    trytodesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie napoje to zazwyczaj sam cukier i chemia. Nie lubimy! ;)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż jestem zaskoczona, że sok cappy ma tego, aż tyle... dobrze, że w większości przerzuciłam się na wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to zdziwiło, tym bardziej, że mamy już zakodowane, że sok jest zdrowszy niż np cola, ale jaki widać nie do końca :)

      Usuń
  9. Ja nie mogę się od nich odzwyczaić a właśnie zaczynam swoją przygodę z odchudzaniem zapraszam do siebie :) yees-you-can.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już gdy byłam dzieckiem rodzice ograniczali mi słodkie napoje, gdy przeszłam na dietę to wogóle je odstawiłam i widzę, że ta decyzja byładobra

    http://xfitandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego ja preferuję najlepiej tylko wodę :-)

    i bez kawy też nie mogę się obejść:)
    Cukru nie używam za to od pooonad 2 lat

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie najlepsza jest woda niegazowana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, jestem nowa i przed chwilą założyłam bloga. Jeżeli masz dla mnie cenne rady to wpadnij, z pewnością zaciekawi Cię też moja historia... Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fuuuu ile tego cukru jest wszędzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukier to największy wróg, nie tłuszcz, a właśnie cukier, colki, soczki i cały ten szajs

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę słodycz od słodzonych napoi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...