środa, 9 kwietnia 2014

#1 Czy wiesz, że...

Wszyscy już chyba wiemy, że otręby są bogate w błonnik, a błonnik to złoto w naszej codziennej diecie. Ale czy wiesz, że aby otręby spełniały swoje zdanie musisz je obficie popijać wodą? Tylko w ten sposób będą miały okazję napęcznieć i nie tylko sprawią, że będziemy dłużej się czyli najedzeni, ale też tylko w ten sposób będą mogły się przyczynić do oczyszczania naszego organizmu.

Wystarczą już dwie-trzy łyżki otrębów dziennie, aby poprawić funkcjonowanie naszego organizmu. Ja zawsze dodaję taką porcję do śniadania przy którym spożywam duży kubek zielonej herbaty lub po prostu wody mineralnej. O zaletach błonnika pisałam już tutaj, ale za to ciekawi mnie czy w Twojej diecie otręby zajmują stałą pozycję? 

3 komentarze:

  1. dobrze, że piszesz o takich rzeczach, bo przyznam szczerze - nawet nie wiedziałam, choć i tak po śniadaniu piję dużo wody/herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że znowu zmian wyglądu, kolorystyka jak najbardziej trafiona:)
    powiedz mi, co zrobiłaś, żeby pasek ze stronami był nad nagłówkiem?
    będę wdzięczna za odpowiedź na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...