poniedziałek, 17 marca 2014

Wiosenna redukcja

Dziś rano waga pokazała mi 56,3kg. Ni to dobrze, ni to źle, ostatnio właśnie w tych granicach moja waga się utrzymywała. Jednak teraz w ciągu kolejnych dwóch tygodni postanawiam zmniejszyć nieco porcje jedzenia i wystrzegać się wszelkich grzeszków, tak by za dwa tygodnie zobaczyć liczbę w okolicach co najmniej 53,5kg. Za miesiąc szykuje mi się dość duża impreza w gronie znajomych, później wypadają moje urodziny. Poza tym mamy prawie wiosnę, więc myślę, że to dobry moment by właśnie teraz zrzucić choć część tego, co chciałabym zrzucić do lata.

Tak więc zdrowe jedzenie to podstawa, natomiast aktywność fizyczną chciałaby utrzymywać na tym poziome jakim jest czyli bieganie trzy/cztery razy w tygodniu, przysiady + inne ćwiczenia na pośladki i dodatkowo agrafka w weekendy. Cały czas biegając pracuję nad moją kondycją i to właśnie na tym chciałabym się skupić :) 

Mam też małe pytanko do dziewczyn zaprzyjaźnionych ze skakanką, jak skakanie na niej wpłynęło na wasze nogi? Tzn czy rozbudowało łydki i uda czy może delikatnie je wysmukliło?

6 komentarzy:

  1. Nie rozbudujesz mięśni, jeśli nie będziesz miała nadwyżki kalorycznej. Jedyne co możesz zauważyć, to "potreningowa pompa". Na pewno wiesz, o czym mówię :) Skakanka genialnie poprawia kondycję i dobrze spala tłuszcz. A z wizualnych efektów ja na sobie zauważyłam jedynie ładniejszą rzeźbę łydek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja wcale mięśni nie chcę rozbudowywać :) wręcz przeciwnie, nie podobają mi się za bardzo rozwinięte mięśnie ;)

      Usuń
  2. 3mam kciuki za Ciebie;) i oby tak dalej walczymy, ja też zdrowo się odżywiam i walczę by zawsze mi się chciało iść na trening;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uda Ci się zachować systematyczność! ona jest najważniejsza :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia :) A można spytać ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...