wtorek, 7 stycznia 2014

Zdrowe zamienniki

Najprościej zmiany w swoim życiu rozpocząć od odżywiania. To my mamy wpływ na to co jemy i w jakiej ilości. Już jakiś czas temu pisałam o zdrowych nawykach, na których powinna opierać się nasza dieta. Ostatnio znalazłam grafikę, która przedstawia w bardzo przejrzysty sposób co możemy zmienić w naszym odżywianiu, więc z chęcią się nią dzielę. 
Lubię takie obrazki, są przejrzyste i moim zdaniem mają lepszy przekaz niż kawał tekstu. Sama mam na laptopie oddzielny folder w którym trzymam takie 'przypominacze'. Macie też takie? :)

10 komentarzy:

  1. czy ja wem czy masło potrzebujesz aż taki zamiennik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z masła i frytek można zrezygnować ;)

      Usuń
    2. może nie, gdy smarujemy nim kanapkę, ale na pewno, gdy dodajemy do różnych potraw to warto je zamienić :)

      Usuń
    3. szczerze to jakoś samoistnie odzwyczaiłam się od masła :-) Ograniczyłam biały chleb co za tym idzie, mniej było kanapek w ciąg dnia. Bułkę z ciemnego pieczywka przegryzałam np z jogo gdzieś w pospiechu dnia codziennego i nie ma problemu :) Nawet nie odczuwam braku.

      Usuń
  2. puree z kalafiora brzmi smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mogę przekonać się do pasty z awokado :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jako zamiennik majonezu niezbyt jest odpowiednie, ale sama pasta jest pyszna!

      Usuń
  4. Świetny wpis :) Muszę spróbować tej pasty z awokado, ciekawa opcja :)

    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :)
    my-fitstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pasta z awokado też mnie zainteresowała. Ostatnim czasem ziemniaki wracają do łaski.

    Zapraszam na blog o odchudzaniu mojej koleżanki: srodkiodchudzajace.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa grafika, rzeczywiście można gotować smacznie i zarazem niskokalorycznie,a awokado uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...