poniedziałek, 16 grudnia 2013

Prezent dla mnie

Tangle Teezer chodził za mną już od długiego czasu. Gdy zobaczyłam tą szczotkę na żywo wiedziałam, że kiedyś będzie moja, czekałam tylko na odpowiedni moment. Nadchodzące Święta okazały się wystarczającym pretekstem i tak o to stałam się posiadaczką tego różowego cudeńka. No dobra większość ostatnio kupionych rzeczy, argumentuję w ten sposób, ale lepszy taki argument niż żaden! 
Jak się sprawuje na razie powiedzieć nie mogę, bo czesałam się nią zaledwie dwa razy. Jedynie co mnie zdziwiło, to że jest ona aż tak bardzo plastikowa. Myślałam, że ząbki będą z bardziej elastycznego tworzywa. Jednak jak na razie jestem zachwycona jej wyglądem, tak cudownie rozjaśnia szarość zza okna! 

A Ty kupujesz sobie prezenty? 
A może też masz TT, jak wrażenia?? 

11 komentarzy:

  1. Zawsze kupuje prezenty sama, nikt nigdy nie wie co mi kupić. :P A szczotka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kupuje prezenty sama, nikt nigdy nie wie co mi kupić. :P A szczotka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię sobie sprawić od czasu do czasu prezencik... najlepszy jest taki wychodzony i wyczekany, wtedy człowiek się cieszy - ja za paletą sleeka oh so special chodziłam parę miesięcy i rezygnowałam, a na DDD skusiłam się i dzięki temu bardziej się z niej cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myslałam, że jest może z dodatkiem silikonu i są one bardziej elastyczne- mam ja dostać w prezencie i nie chce plastiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nawet taki sam kolor. mój narzeczony też się nią czesze, a raczej masuje łepetynę, bo włosy ma krótkie :) zamówiłam dodatkowo jeszcze trzy sztuki, komuś wrzucę dodatkowo do prezentu na gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, święta są idealnym pretekstem do kupienia wymarzonych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. często słysze o tej szczotce do włośów i chyba musze sobie taką kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Thank you! I continuously wanted to write on my blog something like that. Can I include a portion of your post to my site?
    School Bowling Game

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...