piątek, 13 grudnia 2013

Ice Skating

Na łyżwy udało mi się wybrać dopiero wczoraj wieczorem, a już nie mogę się doczekać kolejnego wyjścia! Choć nie jeździłam od czasów gimnazjum, jazda po lodzie nie sprawiła mi prawie żadnego problemu ;) Co prawda tym razem opierała się ona tylko na jeździe czysto rekreacyjnej, ale czuję, że chciałabym spróbować czegoś więcej! Nie mówię tu o jakiejś jeździe wyczynowej lub o jakiś skomplikowanych figurach, ale jazda do tyłu lub malutki piruecik? Dlaczego nie? ;) Okazało się, że lodowisko znajduje się 15min spacerem od mojego domu, więc mam nadzieję, że będę tam zaglądać przynajmniej raz w tygodniu. Jak tu marnować taką okazję? Na łyżwy wyciągnęłam też moją współlokatorkę, wbrew pozorom taki wypad to świetna okazja do nadrobienia zaległości w plotkach! Wczorajszy dzień zakończyłam z kubkiem kakaa i oglądając jeden z wielu, wielu świątecznych filmów, które uwielbiam!
Po tym pierwszym wypadzie po prostu zakochałam się w łyżwach, 

a Ty masz swój ulubiony sport zimowy?

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam jazdę na łyżwach !:) Choć nie koniecznie wychodzi mi to idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze mnie niestety żadna łyżwiarka, ale pamiętam, że kiedy poszłam na lodowisko jeszcze w czasach, kiedy nie chodziłam na fitness, to po godzinnej jeździe przez tydzień umierałam na odpadający tyłek :) Więc to na pewno godna polecenia aktywność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tyłek i na uda! sama czułam po godzinnej jeździe zmęczenie tych partii :)

      Usuń
  3. Muszę zamówić i wybrać się :) Nie jeździłam kilka lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio jeździłam jakieś 5 lat temu, ale nie martw się tego się nie zapomina :)

      Usuń
  4. Łyżwiarstwo jest cudowne! * _ * Obserwuję ♥ .
    Kocham twojego bloga od dawna! ; )
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Oraz info! : *
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam snowboard. nie wiem niestety czy uda mi się wybrać w tym roku na łyżwy, ale wyjazd na deskę będzie na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Też muszę się wybrać!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jeździć na łyżwach ;) hahaha dzisiaj zaliczyłam glebę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczęście bez wypadków (jak na razie)!

      Usuń
  8. Kiedy ja ostatnio byłam na łyżwach. Ostatnie przebłyski to podstawówka. Niestety mało czasu mam na takie przyjemności ciągle tylko nauka i nauka, może uda mi się jeszcze w tym miesiącu nadrobić zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie się wybierz! odrobina oderwania dobrze Ci zrobi :)

      Usuń
  9. dawno nie jeździłam, ale mam zamiar to nadrobić w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę! ;) Ja czekam na okres świąt, żeby móc się wybrać na łyżwy bo ciągle brakuje mi czasu. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce znajdź chwilę dla siebie! to jest tak samo ważne jak nasze inne obowiązki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...