niedziela, 27 października 2013

Poranna joga

Poranki zwykle wyglądają u mnie leniwie. Zazwyczaj spędzam je z kubkiem kawy, przeglądając wiadomości, maila, a także nowe wpisy i komentarze na blogach. Dlatego dzisiaj, gdy bez pomocy budzika obudziłam się tuż po ósmej i do tego pełna energii, postanowiłam nie tracić ani minuty na leniuchowanie w łóżku. Od dawna czekałam na taki dzień, by móc rano poćwiczyć, bez obawy że spóźnię się na zajęcia.
Ćwiczyłam powoli, bez pośpiechu, wytrzymując w jednej pozycji co najmniej 30 sekund. Bardzo lubię się rozciągać, a taka dawka ćwiczeń z rana pobudziła mnie bardziej niż poranna kawa. Wykonując ćwiczenia robiłam większość pozycji z poniższych obrazków, mam nadzieję, że Wam też się spodobają!
W ostatnich dniach musiałam ogarnąć kilka rzeczy na uczelnię, więc dzisiejszy dzień przeznaczam na relaks.
Miłej niedzieli!



14 komentarzy:

  1. Uwielbiam jogę, to wyciszenie po całym dniu na uczelni....Nie ma nic lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak - poranna joga to energia na cały dzień:) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! postaram się skorzystać :) ! dzięki obrazkom, które dodałaś można samemu skomponować sobie swój zestaw, a najlepiej codziennie inny :) ! + ja też dzisiaj (wyjątkowo) obudziłam się wypoczęta i pełna energii -> sądzę, że to zasługa zmiany czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również uwielbiam jogę :) szczególnie w weekendowe poranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam mało samozaparcia, aczkolwiek zbieram się by zacząć... ;)

    wpadnij do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej zabrać się spontanicznie, wtedy gdy w Twoim dniu pojawi się chwila wolnego czasu :)
      zobaczysz, to wciąga!

      Usuń
  6. Och, joga, długo już nie miałam czasu, żeby się temu wspaniałemu relaksowi móc oddać...

    OdpowiedzUsuń
  7. pomocne obrazki, chyba sobie wydrukuje i powieszę na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te obrazki! w sam raz na poranne ćwiczenia : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jestem zbyt niecierpliwa by skupić się na tak relaksacyjnych ćwiczeniach, ale może gdy znajdę chwilkę popróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te ćwiczenia traktuję nie jako relaksacyjne, ale jako rozciągające ;)
      niektóre pozycje wymagają nie lada wysiłku!

      Usuń
  10. ja mam odrobinę jogi po zajęciach aerobicu na uczelni, nie idzie mi to najlepiej, ale będę próbować. może kiedyś zapiszę się na zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam wszystkie osoby, które ćwiczą. ja sama nie mam jakieś motywacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...