wtorek, 29 października 2013

Otyłość - vademecum

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami całkiem ciekawą stroną o odchudzaniu, otyłości i przeróżnymi wskazówkami dotyczącymi diety. Otyłosc-Vademecum, bo to o tej stronie mowa, jest o tyle ciekawa, że nie jest prowadzona i pisana przez jednego autora, tylko stanowi zbiór linków z wielu, wielu stron. Codziennie wrzucane jest kilkanaście nowych artykułów, jak dla mnie jest to prawdziwa kopalnia wiedzy!
Co więcej, dziś ukazał tam się także mój wpis!  Serdecznie dziękuję administratorowi strony za docenienie mojej pracy w prowadzenie bloga, a Was zapraszam do lektury, bo jest naprawdę co poczytać! 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!

    Zaraz się przyjrzę bliżej, bo pierwszy raz słyszę o tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa strona, zabieram się za czytanie, bo nie słyszałam do tej pory o tym, no i gratuluję, że pojawił się tam Twój tekst! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no powiem Ci, że ciekawa ta stronka : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam swoją walkę z nadwagą... Jak piszesz miewałem depresje, jednak udało mi się to zwalczyć dzięki diecie i środkom jak kaplanex, dzięki temu moja waga spadła o 12 kilogramów w miesiąc. Znowu moge cieszyć się życiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...