niedziela, 20 października 2013

Co jeść by przyspieszyć metabolizm?


widzę, że nadal tłumnie sprawdzacie jak podkręcić swój metabolizm, cóż się dziwić, to, że idzie jesień nie oznacza, że mamy obrosnąć dodatkową warstwą tłuszczyku, o nie!
co prawda, samo jedzenie smakołyków, które przyspieszą naszą przemianę materii nie sprawi, że nagle zrzucimy całą oponkę z brzucha, ale gdy połączymy to z regularnymi ćwiczeniami, możemy zobaczyć szybką poprawę naszej sylwetki! 

więcej trików dotyczących podkręcania metabolizmu znajdziecie w tym wpisie :)
a teraz ruszcie tyłki, jest taka ładna pogoda! ♥

11 komentarzy:

  1. Musztarda? - nie wiedziałam :D a zielona herbata, kawa - zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie same smakołyki <3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyprawy, przyprawy,przyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. płatki owsiane, jabłka, zielona herbata to moja codzienność :) szczerze mówiąc o musztardzie nie miałam pojęcia, a bardzo ją lubię :) w ogóle uwielbiam przyprawy, im bardziej przyprawione - tym dla mnie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, chyba zawalczę o wprowadzenie do mojego jadłospiru większej ilości przypraw. bo ciągle zapominam że przyprawy to nie tylko do sałatki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana co do tego, czy jedzenia mięsa może przyspieszyć metabolizm, ale co do reszty zgadzam się absolutnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...