piątek, 27 września 2013

Wróciłam!

Teneryfa to przepiękne miejsce! Nasz hotel mieścił się na północy wyspy, w miejscowości Puerto de la Cruz, która jak dla mnie była typowym miasteczkiem z tych wszystkich ładnych obrazków. Romantyczne uliczki, mnóstwo kolorowych kwiatów i jednoczesny widok oceanu i wysokich gór zachwycał. Choć przed wylotem naczytałam się mnóstwo wypowiedzi o tym, że pogoda na północy wyspy lubi płatać figle, powróciłam do Polski z piękną opalenizną. Oby została ze mną jak najdłużej!
Co prawda z niechęcią wracałam do domu, powrót ten został jednak umilony przez paczuszkę, która tu na mnie czekała. W środku wypełniona jest samymi przysmakami, ale więcej powiem Wam jak już zrobię jej zdjęcia!
Tak więc zapraszam, zajrzyj tu jeszcze, tym bardziej, że przygotuję też małą fotorelację z tej pięknej, ciepłej wyspy!

8 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać się fotorelacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na zdjęcia! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, bardzo fajne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że wróciłaś ! :) Widoki nieziemskie *.* Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż Ci mogę powiedzieć..Daj coś od siebie - kolejny post :D Stało się - musiałam to napisać, bo ciążyło niemiłosiernie. Nie wiem jak ty się do tego odniesiesz -- www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ogromnie i czekam na zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...