niedziela, 8 września 2013

TRZYMAJ DIETĘ! część 10 - podsumowanie


Już wróciłam z Pragi, przepiękne miasto! ♥
Na pewno pokażę Wam tu jakieś fotki, jednak dziś mam dla Was ostatni już post z serii TRZYMAJ DIETĘ! Krótkie podsumowanie, nic szczególnego, no i zbiór linków dla śpioszków, którzy przespali jakiś wpis ;)

Moim zdaniem cała seria poruszała najważniejsze zagadnienia związane z odchudzaniem i zachowaniem pięknej sylwetki. Oczywiście mogłabym ją pisać i pisać, dobijając nawet do setnej części, bo informacji i wskazówek odnośnie zdrowego odżywiania jest na prawdę mnóstwo. Wolę jednak, aby skupiała się na tym co ważne, była taką podstawową lekturą dla każdego, kto chce odmienić swoje ciało.


W ramach serii ukazało się 9 wpisów, razem z tym podsumowującym jest ich 10. Każdy poruszał trochę inne zagadnienie, a ich celem było motywowanie do dążenia do pięknej sylwetki oraz przekazanie garści dość istotnych informacji, jeśli jakiś przegapiłeś to teraz możesz nadrobić!


TRZYMAJ DIETĘ! część 1
TRZYMAJ DIETĘ! część 2: jak jeść mniej?
TRZYMAJ DIETĘ! część 3: wprowadzamy zdrowe nawyki
TRZYMAJ DIETĘ! część 4: podkręcamy metabolizm
TRZYMAJ DIETĘ! część 5: błonnik - przyjaciel pięknej sylwetki
TRZYMAJ DIETĘ! część 6: kalorie - czy warto je liczyć?
TRZYMAJ DIETĘ! część 7: motywacja - co zrobić gdy jej brakuje?
TRZYMAJ DIETĘ! część 8: zdrowe przekąski
TRZYMAJ DIETĘ! część 9: jak zachować szczupłą sylwetkę

Nie martwcie się! na blogu nadal znajdziecie wpisy ze wskazówkami, wpisy o ćwiczeniach i zdrowym jedzeniu, dlatego jeśli jeszcze nie obserwujesz - zacznij!

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobała mi się ta seria ;) Mam nadzieję, że będziesz dodawać jeszcze jakieś porady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praga to cudowne miejsce już nie mogę doczekać się zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać zdjęć z Pragi :) A seria "Trzymaj dietę" bardzo mi się podobała i obserwowałam ją od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa. Chociaż znam dużo zasad, to lubię sobie je przypominać w kółko i w kółko,aż po kolei wszystkie wprowadzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, bardzo przydatna seria :) Czekamy na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy tylko u mnie ale link "podkręcamy metabolizm nie działa" wyskakuje błąd 404.
    Bardzo przydatne porady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za informację!
      rzeczywiście link był uszkodzony, ale już poprawiłam! :)
      miłej lektury :)

      Usuń
    2. Przeczytałam, bardzo cenne uwagi zawarte w tym poście.

      Usuń
    3. bardzo mnie to cieszy! :)

      Usuń
  7. Czekam na zdjęcia z Pragi:-) bardzo ciekawy poradnik z którego czasem korzystam:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...