poniedziałek, 16 września 2013


Ostatnie dni były dla mnie całkiem zabiegane. Muszę załatwić jeszcze kilka spraw przed powrotem na studia, były też spotkania z dawnymi znajomymi i odrobina czasu tylko dla mnie. No ale co najważniejsze, w końcu zarezerwowaliśmy nasze nieco spóźnione wakacje i w ten oto sposób w czwartek wylatuję na Teneryfę!! ♥
Mam nadzieję, ze pogoda dopisze i po powrocie będę mogła pochwalić się piękną opalenizną!

Tymczasem przedstawię Wam moje ostatnie odkrycie, czyli herbatę grejpfrutową! Moja jest firmy Bioaktive i ma pyszny aromatyczny zapach, który kojarzy mi się z latem! Dodatkowo wzbogacona L-karnityną wspomaga odchudzanie. Jak dla mnie idealna na wczesną jesień jeśli chcemy jeszcze zatrzymać odrobinę lata.
Macie jakieś herbatki warte polecenia? 
Uwielbiam próbować nowości, szczególnie teraz zimą, gdy przyda się trochę dodatkowego ciepełka!

15 komentarzy:

  1. nie piłam tej herbatki, ale bardzo lubię herbaty marki bigactive. najlepsze to dla mnie zielona z pomarańczą i zielona z maliną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ostatnio wzięłam za picie skrzypu ;o sama się zdziwiłam jak bardzo przypadł mi do gustu smak!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wspaniałych wakacji na Teneryfie .!:)
    I zapraszam do mnie :)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię herbaty Big Active. Ja na co dzień piję zieloną herbatę z cytryną, lubię też czerwoną, ostatnio zdarza mi się parzyć zioła kozieradki ale są okropne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grejpfrutowa jest pyszna, piłam też ananasową i jabłkowo-miętową (tą polecam).
    Udanych wakacji, korzystaj ze słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się bardzo boję próbować wszystkiego co w nazwie ma odchudzanie... Wole pić po prostu zieloną lub czerwoną herbatkę... Chyba za dużo sie nasłuchałam głupich historii o zniszczeniu sobie metabolizmu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja zazdroszczę tych wakacji :) Udanych i słonecznych chwil życzę , co do herbat najbardziej preferują zwykłą z cytryną i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczynku życzę, tej herbaty nie znam ale jesienią stawiam jednak na zwykły pu-erh, skrzyp, pokrzywę i earl greya (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji :) A moimi faworytami na jesień są cytrusowe herbaty z liptona :) Najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zycze udanego wyjazdu i wypoczynku :) . Bardzo ciekawy blog, wiele znakde tu dla siebie, skad czerpiesz informacje do postow? nie znam tej herbatki, ani ogolnei zadych odchudzajacych, ale chyba sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często wieczorami czytam jakieś artykuły i jak trafi się coś ciekawego to dodaję do zakładek i czasem w ten sposób powstaje jakiś post :)
      innym razem sama chcę się czegoś dowiedzieć i wyszukuję różnych informacji na kilku stronach, a później wszystko spisuję i przekazuję Wam :)
      staram się też polegać tylko na tych rzetelnych stronach, aby nie przekazywać głupot :)

      Usuń
  11. Ooo zazdroszczę! Ja teraz zbieram kasę na wesele, więc na żadne wakacje sobie pozwolić nie mogę :( A co do herbaty to ja pije jedynie żurawinową, miętową, zieloną i czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze ;)))) Uwielbiam herbatki BIG activ są najlepsze:) Uwielbiam mieszanki zielona z opuncją :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje jak z obrazka na Teneryfie były :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...