sobota, 28 września 2013

Jesienne smakowanie, czyli paczka od Herbapolu

Tak jak wczoraj pisałam, powrót do zimnej Polski umiliła mi mała paczka, którą otrzymałam od Herbapolu. Małe, niepozorne pudełko skrywało w sobie cztery produkty marki Big-Active, a także próbkę mieszanki herbat ze sklepu smacznaherbata. Ten upominek niesamowicie mnie ucieszył i jednocześnie poprawił wizję nadchodzącej jesieni. Wcześniej miałam możliwość wypróbowania tylko niektórych produktów Big-Active i szczerze mówiąc żaden mnie nie zawiódł, dlatego też z ogromną chęcią wypróbuję nowych smaków! 
Jak pewnie wielu z Was, mnie jesień kojarzy się z siedzeniem pod kocem z kubkiem ciepłej herbaty, który ogrzewa moje dłonie. Do tego przyjemny serial lub ciekawa książka, a hulający na zewnątrz wiatr i deszcz przestają mieć znaczenie. 
Serdecznie więc dziękuję Herbapolowi za umilenie mi tej ponurej pory roku!

12 komentarzy:

  1. uwielbiam herbaty Big-Active! obecnie piję zieloną z pomarańczą, zieloną z maliną i czerwoną, ale ta z dodatkiem pigwy też jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię herbatki z firmy Big Active :) Mają szeroki wybór smaków i rodzajów, więc każdy może wybrać coś dla siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich zieloną herbatę ! A całość ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to nigdy nie interesowałam się produktami big active. nie lubię takich tricków producenckich (oczywiste podobieństwo do marki bio active)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj sama z chęcią przygarnęłabym taką paczuszkę :D uwielbiam wszelkie herbatki ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. aż naszło mnie na próbowanie tych herbatek ::)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiscie dla mnie ejsien to czas spedzony przed tv, komputerem :) z kubkiem herbaty a nawet dzbankiem hihi :). Fajnei ze dostalas taka paczuszke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci! Też z chęcią bym otrzymała taką paczuszkę do przetestowania :)
    Zapraszam do siebie - mała zmiana na blogu, trochę zaczęłam rozwijać bloga... już jest mniej książkowo, a bardziej lifestyle'owo, więc i sportowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ulubione herbata zielona z pigwą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłam dwa rodzaje herbat od tej firmy i bardzo mi zasmakowały
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam herbatki herbapolu, nasza polska firma i jest świetna! Teraz zapijam sie figura detox akurat ale poźniej przyjdzie czas na to co ty dostalas bo wygladaja super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...