poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Tygodniowe wyzwanie agrafkowe!

Stałe czytelniczki wiedzą, że moim głównym kompleksem jest górna część ud. Odkąd pamiętam zawsze wydawały mi się zbyt masywne i w sumie nadal są. Zawsze gdy porównuję moje wymiary z Waszymi, to przy porównywalnej reszcie ciała, moja uda zawsze są o ładnych kilka centymetrów szersze. Moje wymarzone wakacje zbliżają się powoli, a uda nadal są dalekie wymarzonego ideału. Muszę przyznać, że niestety przez pracę zaniedbałam ćwiczenia i wczoraj 5 minut ćwiczenia na agrafce było dla mnie sporym wysiłkiem. Tak więc z dniem dzisiejszym rozpoczynam tygodniowe wyzwanie agrafkowe! Wczorajszy dzień potraktuję jako rozgrzewkę, za to dzisiaj ruszam pełną parą!
Uwielbiam ćwiczyć na agrafce, o czym już pisałam dlatego to wyzwanie, będzie opierało się o to właśnie ćwiczenie, zwykłe proste ściskanie agrafki czy też motylka. Z własnego doświadczenia wiem, że regularne ćwiczenie na niej w połączeniu z odpowiednią dietą może zdziałać cuda! 


Jeśli nie posiadacie takiego urządzenia, to może warto je kupić? Nie jest ono drogie, często w supermarketach możemy je znaleźć za ok 20zł, a wykorzystać możemy nie tylko do ćwiczenia nóg, ale także biustu i ramion! 

Jeśli natomiast jesteś szczęśliwą posiadaczką tego urządzenia, to może się przyłączysz? Zawsze możesz też poczekać na rezultaty i dopiero wtedy zacząć ;) 

Dzisiaj moje uda miały 54cm, mam nadzieję, że za tydzień ubędzie im choć jeden centymetr :) 

21 komentarzy:

  1. myslalam nad tym urzadzeniem :) kazdy mi go poleca takze pewnie sie sksuze i zaczne w pozniejszym terminie to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozglądałam się w sklepach sportowych za takim czymś, ale nie widziałam nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Decathlonie są, ale nawet w sklepach typu Tesco, ja swoją kupiłam w Kauglandzie już jakiś czas temu za 19 zł.

      Usuń
    2. W Londynie nie znalazłam, trochę tu inne są sklepy. Jest kilka sportowych, ale nawet hantli nie mają lub sztangi, bo chce ćwiczyć z obciążeniem. W Tesco nie ma sportowego asortymentu- przynajmniej w tych trzech najbliżej mnie...Kauflandu tutaj nie ma, jest podobny supermarket Morrison, ale takich cudów tam nie ma. Decathlonu tutaj nie widziałam...musiałabym na ebay zamawiać wszystko, a chciałabym na początek sobie pooglądać na żywo, zanim zakupie...eh eh eh :P

      Usuń
    3. Allegro. Koszt do 20 zł

      Usuń
  3. Agrafkę mam! i ćwiczę z nią od kilku dni, dla mnie to monotonia, ale wierzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze ćwiczę podczas oglądania serialu, więc nie jest to tak bardzo monotonne, a idzie też fajnie czas odmierzyć jeśli zaczynasz z początkiem odcinka :)

      Usuń
    2. Rzadko oglądam filmy, seriale itp., ćwiczę przy muzyce, ale i tak uciskanie, uciskanie, wolę coś bardziej energicznego.

      Usuń
  4. Ja w czwartek kończę wyzwanie z przysiadami :D Agrafki będę szukała, skusiłaś mnie tym, że można jej używać też do ćwiczenia biustu :D A zamierzam się na nim teraz skupić. Może jest mały, ale i o taki trzeba dbać, czyż nie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że trzeba!
      nie liczy się rozmiar, a to, że jest zadbany i jędrny!

      Usuń
  5. Właśnie się czaję na agrafkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tu chodzi o to zeby np 5 min ja trzymac zacisnieta czy "pompowac" przez 5 min?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez 5 minut 'pompujemy' agrafkę :)
      najlepiej powolnym i równym tempem ;)

      Usuń
  7. powodzenia ! I oby wyzwanie przynioslo jak najwieksze rezultaty :)
    trzymam kciuki kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym dołączyła, jednakże nie mam sprzętu.
    jak zakupię to na pewno dam znać :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. nr lakieru 823 ;)
    nie chcesz może dołączyć do wyzwania pośladkowego ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią bym dołączyła, ale na razie się nie wyrobię :(
      zakończę to wyzwanie i poszukam kolejnego ;)

      Usuń
  10. O wow ja tez miewam taki zapal ale zawsze 3-4 dnia mi mija, ale ty sie trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz dać filmik albo opis jak najlepiej z tym ćwiczyć ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ćwiczę na leżąco, z ugiętymi nogami. Wkładamy agrafkę między nogi i ściskamy, rozluźniamy i znów ściskamy. To nic skomplikowanego :)
      Moim zdaniem najlepsze efekty są wtedy gdy ściskamy ją płynnie i powoli, tak aby nasze uda wykonywały cały wysiłek związany ze ściskaniem :)

      Usuń
  12. Chyba się skuszę na to wyzwanie, muszę tylko załatwić sobie agrafkę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...