niedziela, 28 lipca 2013

Plażujemy!

Ależ dziś był piękny dzień!
Obudziłam się o ósmej, przepełniona energią i nie mogłam usiedzieć na miejscu! Dzień rozpoczęłam moim zestawem na brzuch, a zakończyłam całkiem nie dietetycznie, bo pizzą! Mimo wszystko dzień zaliczam do tych udanych, całkowicie pozytywnych!

Całe popołudnie spędziłam na plaży przy pobliskim jeziorze. Słońce cudownie grzało, więc mam nadzieję, że i Wy nie siedziałyście w domu, tylko opalałyście Wasze ciałka! Po takim dniu moja skóra zyskała piękny złoty odcień, choć ramiona i nos są trochę przypieczone. Było trochę pływania, choć przeważało błogie lenistwo, opalanie i kalorie. Dziś one totalnie się dla mnie nie liczyły, był to dzień odpoczynku, jutro jednak wracam do diety! Szczerze mówiąc przeraziła mnie trochę ilość otyłych osób oraz liczba młodych, zgrabnych dziewczyn z ogromem cellulitu na udach! Grrr, zdecydowanie nie chcę tak wyglądać!

Dziewczyny, wiecie, że opalone cało wygląda jędrniej i szczuplej? 
Korzystajcie więc z pięknej pogody jaka zapowiada nam się w najbliższych dniach! :) 

12 komentarzy:

  1. wiem wiem dlatego uzywam 'tubkowego opalania', bo na slonce wychodzic nie moge ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj też robiłam "smażing" przez jakąś godzinkę i dosyć ładnie słoneczko mnie przybrązowiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie słoneczko nie za bardzo lubi :( Mogę leżeć z dwie godziny na słońcu, a złapie mnie tylko troszeczkę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię plażing:P ale gdzieś w pięknym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  5. ja codziennie jestem nad morzem i nie mam czasu się opalać :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę leżeć na kocu i się opalać! O wiele bardziej frajdę sprawia mi opalanie podczas pływania, biegania, jeżdżenia na rowerze. Ogólnie przy aaktywności. Nie zwracam nawet za bardzo uwagi na to słoneczko, bo preferuję raczej filtry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście pogoda sprzyja wyjściom na plażę (jeśli ktoś ma w pobliżu plażę, hehe). u mnie w mieście jest sztuczna plaża - w niedzielę nie było gdzie wepchnąć ręcznika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć piękną, brązową opaleniznę, jednak z moją śnieżnobiałą karnacją niełatwo o to :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i coś w tym jest... Tak mi się wydaje przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i mniej widać, ale nie ma co się oszukiwać i maskować jakimiś trikami.


    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siebie nie oszukamy, ale zawsze możemy poprawić w ten sposób swój wygląd 'na szybko' :)

      Usuń
  11. Witaj! Bardzo ciekawy blog! Zapraszam na mojego bloga dotyczącego naturalnych kosmetyków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...