czwartek, 25 lipca 2013

Owoce - Twój sprzymierzeniec w walce o piękne ciało!

O tym, że owoce mają zbawienny wpływ na nasze zdrowie, wiemy nie od dziś. Jedne wpływają na zdrowy wygląd naszej skóry, inne pomagają spalać tłuszcz, a jeszcze inne ułatwiają trawienie i oczyszczają organizm. 
Ja uwielbiam je wszystkie! Często służą mi jako przekąska w ciągu dnia lub też zastępuję nimi kolację, gdy zjem zbyt ciężki obiad :)
W sieci znalazłam świetną grafikę odnośnie owoców. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

♥ napisaliście już 1000 komentarzy! ♥
dziękuję!

13 komentarzy:

  1. Ja codziennie jem kiwi, banana i śliwki. Owoce są pyszne! Zapraszam do mnie: fit-fit-and-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio podjadam ciagle jak wyjde na podworko: a tu agrest, a tu malinki, a tu porzeczki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki podjadanie na pewno Ci nie zaszkodzi! :)

      Usuń
  3. Nie wyobrażam sobie dnia bez jakiegokolwiek owocu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna grafika :) kocham owoce! codziennie coś owocowego gości w moim menu: albo koktajl, sorbet, sałatka, czy też sam owoc :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://nebeskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety część z nich jest przeogromnie kaloryczna, ale lepsze takie kalorie niż te z batoników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owoce są zdrowe i przepyszne, więc nie bardzo przejmuję się ich kalorycznością :)
      zdecydowanie bardziej wolę zjeść 300kcal pochodzących z owoców niż 100kcal pochodzących z batoników :)

      Usuń
  7. uwielbiam owoce wszystkie oprócz cytrusów

    OdpowiedzUsuń
  8. Owoce codziennie rano w mojej owsiance:)

    Zapraszam do siebie
    http://siostraelwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedzialam ze pomidor to owoc zawsze bylam pewna ze to warzywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owoc, owoc!
      podobnie jak cytryna, nigdy nie wiem gdzie ją przyporządkować :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...