wtorek, 23 lipca 2013

Joga, jako świetna alternatywa dla rozciągania

Wczoraj po pracy czekała na mnie w domu mała niespodzianka. W końcu otrzymałam długo wyczekiwaną paczkę od FitWithMe!  W paczce znalazłam koszulkę, mały ręcznik, smycz i bidon, czyli jak dla mnie zestaw idealny na wyjście na siłownię czy na fitness. Zestaw na pewno mi się przyda i skorzystam z niego nie raz, dlatego serdecznie dziękuję za niego!

Wieczorem, ubrana w nowiutką koszulkę z logo firmy, postanowiłam zastąpić moje codzienne rozciąganie czymś dłuższym i nowym. Zdecydowałam się na 40 minutową jogę na stronie FitWithMe i był to świetny wybór! Wybrałam poziom zaawansowany, a możecie znaleźć pod tymi ustawieniami:
Lubię jogę za to, że jest to zarówno świetny relaks, jak i dobry sposób na rozciągnięcie i poprawienie swojej koordynacji ruchowej. Z większością pozycji z tego zestawu nie miałam większych problemów, jednak niektóre wymagały dużego zaangażowania i dobrego wyczucia równowagi. Raz nawet ze śmiechem wylądowałam na tyłku, gdy zbyt szybko chciałam opleść jedną nogę w okół drugiej! 

Zdecydowaną zaletą tego zestawu było to, że czułam, że podczas wykonywania ćwiczeń czułam pracę wielu mięśni nie tylko tych wymienionych w opisie. Bardzo spodobało mi się też to, że zawierał on wiele różnych ćwiczeń, a nie musiałam wykonywać kilku tych samych po kilka razy. Joga jest świetnym sposobem na wysmuklenie i jednoczesne wzmocnienie ciała. Dzięki niej powiększymy nasz zakres ruchowy oraz poprawimy koordynację. 

Dla mnie jest to idealny trening po całym dniu spędzonym w pracy, pozwala mi się wyciszyć przed snem i uspokoić myśli. Myślę, że raz na jakiś czas będę w ten właśnie sposób urozmaicać moje codzienne rozciąganie, aby nie popaść w zbytnią rutynę :) 


Przypomnę Wam jeszcze, ze rejestrując się na stronie FitWithMe całkiem za darmo otrzymujesz trzy wejściówki na wybrane przez Ciebie treningi, więc może wypróbujesz właśni ten zestaw? 

12 komentarzy:

  1. lubię tę stronę właśnie za jogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam w regulaminie, że trzeba być pełnoletnim i płaci się za treningi. Czy po zarejestrowaniu jest możliwość darmowych treningów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, po zarejestrowaniu dostajemy 3 treningi gratis :)

      Usuń
  3. musiałabym w końcu sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham jogę, co prawda nigdy nie byłam na zajęciach tego typu, czy nie korzystałam z tych internetowych, ale w wielu treningach które wykonuje są elementy jogi i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. także bardzo lubię jogę :) świetny relaks i jednocześnie dobre rozciąganie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://nebeskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam teraz paskudny internet i na porządny pewnie załapię się dopiero we wrześniu więc póki co wszystkie inernetowe treningi muszę sobie odpuścić. A Joga kusi mnie już od dawna ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw ćwiczeń. Wygląda na prosty, ale jednocześnie wymagający ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi stronka się nie odpala nie wiesz może dlaczego?

    szpinakowefit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj w innej przeglądarce? :)

      Usuń
  9. sporo cwiczylam z tej platformy, ale jogi unikalam jak ognia :) wyjątkowo mi nie podpsowala ale nie ukrywam ze napewno przetestuje treningi jogi, tylko jeszcze nie teraz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...