piątek, 28 czerwca 2013

Wagowy postęp i wakacyjna praca

Na samym początku chciałabym serdecznie podziękować za to, że obserwuje mnie już 100 osób!
Wow! Wasza obecność bardzo mnie motywuje, napędza i daje siłę na więcej!

Dziś rano na wadze ujrzałam 55,5 kg! Małymi kroczkami zbliżam się do mojego celu, co mnie szalenie cieszy! Dzisiejsza waga jest jedną z niższych jakie osiągnęłam w ciągu ostatnich miesięcy, co dodatkowo mnie napędza, bo pokazuje jak daleko już zaszłam. Staram się jeść 4-5 posiłków dziennie w małych porcjach tak by się najeść, ale nie przejeść. Głównie stawiam na warzywa i owoce (świeże truskawki z muesli na śniadanie♥). Co 2-3 dni pozwolę sobie na jakiegoś słodycza i tym oto sposobem w ciągu 10 dni pozbyłam się 2 kilogramów.
Jeszcze dwa i pół kilograma dzieli mnie od szczęścia i wierzę, że tym razem się uda! Fajnie byłoby gdyby udało się do połowy lipca, choć tak na prawdę nie ma to dla mnie aktualnie jakiegoś większego znaczenia, ważne, żeby osiągać wyznaczone sobie cele, a później utrzymać wagę.
Wraz z poniedziałkiem rozpoczynam wakacyjną pracę, przez co prawdziwe wakacje rozpocznę dopiero za miesiąc lub dwa, a do tego czasu już na pewno uda mi się odpowiednio wyrzeźbić sylwetkę. W pracy będę głównie stać lub chodzić, dlatego też zamierzam zakładać do niej moje EasyTone. Jestem ciekawa czy takie regularne ich noszenie przyniesie jakiś efekt :)
Dziś wieczorem ponownie wybieram się na rolki, wczoraj było zdecydowanie mi się spodobało, mam ochotę na więcej! Oby tylko nie zaczął padać deszcz!





9 komentarzy:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki, ale i tak wiem, ze Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również w poniedziałek zaczynam swoją pierwszą pracę :) ! już się nie mogę doczekać :D
    zapraszam do udziału w konkursie :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje:-) jeszcze większej wytrwałości życzę:-) dzisiaj biegałam w deszczu, bo jak się czegoś chce to nic cie nie powstrzyma by tego dokonać:*

    OdpowiedzUsuń
  4. to świetnie że powoli zbliższ się do swojego celu :D oby tak dalej :D gratuluje postepów i życzę dalszych

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja z niecierpliwością czekam na wpis, w którym napiszesz, że ważysz tyle ile chciałaś. Powodzenia! :)
    Ja pracy szukam i szukam i nic. Nie wiem czy jest sens jeszcze szukać, skoro zaczyna się lipiec, a na początku sierpnia ja wyjeżdżam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli uda Ci się ją znaleźć niedługo to oczywiście że jest sens! :)
      dodatkowy grosz zawsze się przyda :)

      Usuń
  6. Oo gratulacje! Trzymam kciuki, niewiele ci już zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że tak świetnie Ci idzie! Już niedlugo a pochwalisz się nam, że osiągnęłaś swój cel! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wlasnie caly czas prze padało dzisiaj. Na pewno Ci się uda :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...