poniedziałek, 3 czerwca 2013

The Perfect Body To Go!

Jak pisałam w którymś z ostatnich wpisów, pod koniec maja zakończyłam mój uczelniany kurs wychowania fizycznego. W pierwszym semestrze zapisałam się na siłownię, na której co prawda szło świetnie ćwiczyć brzuch czy uda, ale niestety okazała się ona dla mnie zbyt nudna. Dlatego też w drugim semestrze zapisałam się na zajęcia z serii latino dance, czyli miły aerobik w rytm latynoskich hitów.
Niestety semestr się skończył, a ja odczuwałam ćwiczeniowy niedosyt, no bo w końcu lato tuż tuż, a w mojej sylwetce przydałoby się jeszcze poprawić tyle rzeczy! I właśnie wtedy przyszedł do mnie serwis fitwithme.com!
Szczególnie teraz podczas sesji doceniam to, że nie potrzeba szczególnie dużo zachodu, aby ćwiczyć. Zakładam wygodne ciuchy, rozkładam matę otwieram szeroko okno i już mogę zaczynać! 
 Jako pierwszy trening, wybrałam dwudziestominutowy trening dla średniozawansowanych Ambient Fit. Ćwiczyłam rano, jeszcze przed śniadaniem, więc nie chciałam się zbytnio forsować, po prostu poćwiczyć i rozbudzić się przed dniem nauki. I właśnie dokładnie taki był ten trening! Ćwiczenia wykonywane miały skoncentrować się na wszystkich mięśniach brzucha. Nie był to jakiś wielki wysiłek, ale tak jak pisałam, na taki poranek wręcz idealny!

Innym razem po trzech godzinach całkowaniach stwierdziłam, że muszę sobie zrobić przerwę, bo już w ogóle nie myślę i czas ten postanowiłam wykorzystać na trening. Wybrałam 40minutowe zajęcia z pilatesu, czyli lekkie ćwiczenia, wykonywane bez żadnych przyrządów na macie. Z początku ćwiczenia wydawały się lekkie, aczkolwiek mniej więcej w połowie treningu można było poczuć niezłe zmęczenie mięśni, a tu przed nami jeszcze drugie tyle! 

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała zaawansowanych ćwiczeń brzucha! Uwielbiam ćwiczyć brzuch, więc zdecydowałam się na 40 minutowy body shape skoncentrowany właśnie na tej części ciała. To dopiero było przeżycie :D 

Pomysł tego serwisu ćwiczeniowego bardzo mi się spodobał i na pewno będę z nim ćwiczyć jeszcze nie raz. Jak widzicie nie lubię nudy, a wiele wiele kombinacji treningów dostępnych na tej platformie sprawia, że nie mogę doczekać się kolejnych ćwiczeń, by móc wypróbować coś nowego. 
Lubię ćwiczyć krótko, ale intensywnie, więc najczęściej wybieram poziom zaawansowany i ćwiczę 40 lub 20 minut, ale przy tym krótszym czasie dokładam zawsze na koniec jeszcze kilka moich ćwiczeń. 
Bardzo spodobało mi się to, że w czasie treningu jest przewidziany czas na odpoczynek. Gdy wcześniej ćwiczyłam z Mel często trudno było mi wytrzymać jej tempo, aczkolwiek miło wspominam wycisk jaki daje!
Cieszę się, że trafiłam na FitWithMe całkiem szczerze mogę Wam polecić tę stronę. Rejestrując się macie do wykorzystania 3 wejściówki na trening, więc śmiało możecie wypróbować jakiś zestaw i sprawdzić czy jest to rodzaj treningu dla Was czy raczej nie. 
Pamiętajcie, że jedyne złe ćwiczenie to to nie wykonane i nie bójcie się eksperymentować!
Lato coraz bliżej!

4 komentarze:

  1. Dzisiaj przy takiej deszczowej pogodzie właśnie przymierzałam się przetestować tą stronę :) bardziej zależy mi na ćwiczeniach mobilizujących cały organizm, ale myślę, że inne też będę wykonywać choćby z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stronka, musze sie zarejestrować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że są 3 darmowe wejściówki, zarejestrowałam się już tam nawet, więc pewnie kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam treningi z fitwithme :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...