niedziela, 9 czerwca 2013

Szorty z Zary szukają nowej właścicielki!

Ostatnio zakupiłam na allegro idealne szorty. Niestety są co najmniej dwa rozmiary na mnie za duże i mogę je spokojnie założyć i zdjąć bez rozpinania. Niby kierowałam się wymiarami, ale mimo wszystko wyszło jak wyszło.
Dlatego też jestem zmuszona wystawić je ponownie - sprzedawca nie zgodził się na zwrot. 

Spodenki są na prawdę śliczne, strasznie cieszyłam się, że udało mi się je upolować. Delikatnie marmurkowe, jasne, z poszczępionymi nogawkami - idealne na lato. Jestem pewna że którakolwiek je kupi będzie z nich na prawdę zadowolona!
Kupiłam je na allegro jako 'raz założone' i rzeczywiście tak wyglądają. Żadnych plam, uszkodzeń, przetarć. Są w stanie idealnym. 



 Rozmiar M
szerokość w pasie 84cm
szerokość nogawki /uda 54cm
 stan z przodu 19cm
stan z tyłu 30cm





7 komentarzy:

  1. Wielka szkoda bo szorty boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo naprawdę ładne ;). Nie lepiej je u krawcowej zwęzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej wolę kupić w moim rozmiarze inną parę :)

      Usuń
  3. hm, wydają się ciekawe i spoko ino szkoda, że nie mój rozmiar hihi:D
    Pooozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodnie :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szory świetne, szkoda, że M, bo bym brała ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...