poniedziałek, 10 czerwca 2013

Stretch'n'Burn z FitWithMe









Dziś kolejny trening z Fitwithme za mną. Zdecydowanie lubię ten portal ćwiczeniowy za to, że dzięki dużej ilości ustawień mogę świetnie dostosować trening do moich potrzeb i tego na co mam ochotę w danym dniu.

Dziś skusiłam się na dość intensywny trening, który nie skupia się na wybranej partii tylko angażuje całe ciało, dodatkowo jest on połączony z delikatnym rozciąganiem. Wybrałam 40minutowy Stretch'n'Burn na poziomie zaawansowanym, przez co pod koniec tego treningu czułam prawdziwe palenie w mięśniach! 



Opis ze strony:
"Intensywne wyszczuplanie połączone ze wzmacnianiem mięśni"
Jest to trening kształtująco-rozciągający, czyli spalający nadmiar tkanki tłuszczowej i poprawiający elastyczność mięśni, dzięki czemu polepszy się Twoja przemiana materii i na długo zachowasz szczupłą sylwetkę. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni całego ciała. Jest to trening o wysokim poziomie intensywności. Podczas wykonywania ćwiczeń będziesz potrzebować następujących przyrządów: maty do ćwiczeń.
Miałam ochotę na trening godzinny niestety szkoła goni i musiałam zdecydować się na ten krótszy. Bardzo spodobało mi się to, że po ostatnich dniach lenistwa mogłam rozruszać więcej partii ciała. W programie ćwiczeniowym znajdziemy całkiem sporo ćwiczeń na uda i brzuch (szczególnie genialne są takie spięcia brzuch!!). Pomiędzy ćwiczenia o dość dużej intensywności wplecione są delikatne ćwiczenia rozciągające, które pozwolą naszym mięśniom trochę odpocząć przed kolejnym ćwiczeniem. Trening jest naprawdę wyczerpujący, więc w sumie może dobrze, że wybrałam ten 40minutowy.

Po treningu miałam wrażenie, że wykonałam kawał dobrej roboty. Bardzo spodobało mi się połączenie intensywnych ćwiczeń z ćwiczeniami rozciągającymi. Ponadto lubię ćwiczyć intensywnie w krótkich seriach, więc był to jeden z moich ulubionych treningów. Ćwiczenia dobrane są tak, że pozwalają się nieźle spocić, ale mimo wszystko chętnie ćwiczyłam do końca.
Tak, to był zdecydowanie dobry trening!

Przypomnę Wam jeszcze że przy rejestracji na fitwithme.com  dostajecie 3 darmowe wejściówki i możecie wypróbować 3 dowolne plany treningowe! Jak dla mnie ćwiczenie z portalem to bardzo fajna opcja jeśli chodzi o ćwiczenie w domu, ponieważ zawsze możecie poznać nowe ćwiczenia i wpleść w Wasz codzienny trening nowości, a ćwiczenie z instruktorem, nawet wirtualnym, świetnie potrafią zmotywować do większego wysiłku!

8 komentarzy:

  1. jaram się jak wchodzę na ich stronę :))) dostaje ostrej ekstazy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam Jogi i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W internecie jest tyle darmowych portali, na YT pełno filmików jak ćwiczyć, a w głowie miliony różnych interpretacji, że nie jest mi taka strona potrzebna:-) 3 wejściówki za darmo a co potem? Ile to kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wykorzystaniu tych wejściówek wykupujemy 'fity' i nimi płacimy za trening :)
      w zależności od długości treningu jego koszt to 2 - 4 zł :)

      Usuń
  4. Muszę spróbować ale już nie dzisiaj. Uwielbiam intensywne treningi, po których palą mnie mięśnie i mam zakwasy przez kilka dni a ostatnio jakoś rzadko na takie trafiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze sprawdzic ten portal. Zaraz sie na niego zarejestruje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować ćwiczenia z tej stronki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. w wakacje pobawię się z tą stronką :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...