czwartek, 27 czerwca 2013

Pierwsze rolki tego lata!

Nie mogłam się doczekać kiedy w końcu założę rolki i pójdę pojeździć! Niestety na początku sesja nie pozwoliła mi się wyrwać, później pogoda nie dopisywała, ale na szczęście dziś w końcu się udało!
Rezultaty:

Zazwyczaj udaję się na trochę dłuższy dystans, ale jako że był to mój pierwszy tak długi 'wyjazd' w tym roku zdecydowałam się nieco skrócić trasę. Mimo tego wróciłam do domu nieźle zmęczona, ale cóż się dziwić, mój kalendarz w endomondo wygląda w tym miesiącu wyjątkowo ubogo!

Nie bardzo wiedziałam który rodzaj treningu wybrać spośród dostępnych kategorii: nartorolki czy łyżwiarstwo, ostatecznie jednak zdecydowałam się na to drugie, ponieważ na miniaturce postać miała bardziej rolki niż łyżwy. Jakiej kategorii wy używacie? 

Kochane przypomnę Wam jeszcze, że w poniedziałek zostanie wyłączony google reader!
Zachęcam więc do polubienia mojego fanpage'a lub śledzenia na bloglovin', tak by móc na bieżąco obserwować moją drogę do lepszej sylwetki!

20 komentarzy:

  1. zazdroszcze Ci tej aplikacji gdyz w moim telefonie niestety nie pojdzie. Co do rolek tez musze sie przelamac i pierwszy raz w tym roku wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zależy Ci na jej używaniu możesz ręcznie dodawać wyniki :)
      pisałam o tym wcześniej na blogu :)

      Usuń
  2. Rolki- super sprawa:-) jak na pierwszy raz całkiem dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kocham rolki! ostatnio zrobiłam dystans 45 km. w sumie to mogłabym jeździć bez końca ale niestety albo ciągnie mnie do domu głód albo nastaje noc i nie widzę gdzie jadę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 45km??
      szacuneczek! dla mnie przejechać tyle rowerem to jest wyzwanie!

      Usuń
    2. kocham rolki:) a dziś dla odmiany poszłam pobiegać i tak dobrze mi się biegało że wróciłam do domu dopiero po 1h 40min i sprawdziłam na mapie że pokonałam prawie 18 km, nigdy wcześniej tyle nie przebiegłam:D

      Usuń
    3. dziewczyno, jesteś niemożliwa!
      wynika z tego że masz wspaniałą kondycję <3

      Usuń
  4. jejku, tak strasznie dawno nie jezdzilam na rolkach! ja zaczelam biegac, wlasciwie to od marca jak jeszcze sniegi byly:) ale kondycja sie neizle poprawila:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę się wybrać na rolki, bo miałam małą przerwę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rolki! Już zaliczyłam kilka przejażdżek w czerwcu, a teraz czekam aż pogoda się poprawi, bo lepiej jeździ się jak jest piękne słońce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię rolki, ale w mojej okolicy brakuje dobrej nawierzchni - sam pozbruk. Na razie zaliczyłam dwie przejażdżki, może w następnym tygodniu gdzieś wyskoczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam łyżwiarstwa, myślę, że wszyscy jeżdżący na rolkach taką kategorię stosują : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Po angielsku w endomondo jest "skating" a to tyczy się tak samo rolek jak i łyżew - ice / roller skating , po prostu po polsku nie ma odpowiedniego słowa więc wpisali łyżwy.
    Muszę gdzieś odkopać swoje rolki tylko u mnie w mieście nie ma gdzie jeździć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na pogode na rolki. Wytrwalosci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie zaczęłaś sezon, byle więcej takich wyjść. Skoro tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego likwidują googleraeder - według mnie to głupota ostatnia, ale trudno. Fanpage na facebooku już obserwuję.
    W zeszłym roku jeździłam 20km co drugi dzień, teraz kiedy poznałam bieganie to jednak dałam sobie spokój z rolkami.
    Ja wybieram łyżwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie potrafię jeździć na rolkach... może kiedyś się nauczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam!
      jeżdżę już kilka lat i jest to świetna zabawa!

      Usuń
  14. Szczerze powiedziawszy to nie znam się nic a nic na rolkach :D Za dziecka mama kupiła mi jedną parę i nie były to jakieś mega drogie, bo z kasą było u nas krucho. Pokochałam je od pierwszego założenia i po dzień dzisiejszy miło je wspominam. Tak je wymęczyłam, że pościerałam kółka i jeździć się już nie dało. Potem namówiłam mamę na zakup nowych i co? Droższe, niby lepszy bo nowszy model a nie potrafię w nich jeździć! W ogóle ich nie lubię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może sprzedaj je, a kup takie które polubisz? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...