czwartek, 20 czerwca 2013

Piękny brzuch na lato! - zestaw ćwiczeniowy

Prawda jest taka, że nie marzę o niczym innym!
Chcę mieć płaski brzuch z delikatnie zarysowanymi mięśniami. I nie chodzi mi tu o piękną krateczkę! Ona podoba mi się tylko u chłopaków! Delikatnie zarysowany mięsień prosty, wąska talia i jak najmniej tłuszczyku. Nie piszę, że zero bo to baaardzo trudne do osiągnięcia. Chodzi mi o jego redukcję tyle ile się da. I wtedy będę zadowolona :)

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od dość intensywnych ćwiczeń brzucha. Niby robiłam mój stały zestaw ćwiczeniowy, ale dziś wykonałam trzy serie ćwiczeń, przy czym zwykle wykonywałam jedną lub dwie. Daje popalić! Już myślałam, że moje mięśnie nie będą miały siły na ostatnie trzydzieści v-crunchów, ale z wielkim trudem udało mi się ukończyć mój mini trening!
Dlatego też z chęcią się nim z wami podzielę, korzystajcie!

11 komentarzy:

  1. Fajne ćwiczenia. Jak spale tłuszczyk, to chętnie spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, też muszę popracować nad moim brzucholem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ćwiczonka, przyda się także mi - dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie robię płytkę " Chcę miec tak brzuch" Tamilee. Efekty też ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za ćwicznia :) Wypróbuję je, choć teraz będę dojeżdżać o pracy rowerem, to jednak będę ćwiczyć także w domu.
    Trafiłam na Twojego bloga przedwczoraj, a zdążyłam już przejrzeć wszystkie notki. Możesz uważać mnie za swoją ogromną fankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi miło! Cieszę się że podoba Ci się mój blog!
      rower połączony z cwiczeniami w domu może dać świetne efekty!

      Usuń
  6. ćwiczenia na brzuch są moimi ulubionymi :D może dlatego wlaśnie tam zobaczyłam najszybciej efekty.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Ćwiczenia na brzuch to przyjemność ;)

      Usuń
  7. też się wzięłam za swoj brzuch, bo ostatnio okryl sie spora kolderka;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...