poniedziałek, 22 lipca 2013

Nogi nogi nogi!

Jaki piękny dziś dzień!
Na dworze gorąco i słonecznie, uwielbiam taką pogodę!
Do tego moje nogi dziś miały jeden ze swoich lepszych dni. Po założeniu szortów zauważyłam, że moje uda nie stykają się wewnętrzną stroną! Tego jeszcze nie było ;D
Jak były ubrane w jakieś obcisłe spodnie lub legginsy, to i owszem zdarzyło im się to raz czy dwa, ale w szortach nigdy! To taki piękny dzień!
Co najdziwniejsze w obwodzie mają nadal 55 cm, ale nad tym ciągle pracuję i mam nadzieję, że nie długo będą efekty!
Dziś na wadze ujrzałam 56,3 kg, trzeci dzień diety idzie całkiem znośnie, choć nie idealnie.
Liczę, że Wy też trzymacie się dzielnie!
Przecież niedługo wakacje!

18 komentarzy:

  1. wow świetne nogi! :) bardzo zgrabne,a uda szczupłe. Super jest widać efekty swojej pracy i wyrzeczeń :) zapraszam na mojego skromnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne nóżki:-) ważne,że jesteś z nich zadowolona, bo są bardzo zgrabne:-) a ja właśnie idę biegać:P

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre nóżki nie są złe :D
    jeśli masz ochotę to podjęcia wyzwania z Jillian lub udziału w konkursie to...zapraszaaaam :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wymiękłam dziś ;C fajne masz nogi... ja bym bardzo duzo oddała zeby takie miec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz nogi, moim jeszcze dużo brakuje do takiego wyglądu (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem Twoje nogi są idealne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne nóżki :) Są po prostu ładne bez gadania i nie ważne ile miałyby w obwodach liczy się to jak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. z cellulitem ciągle walczę, na szczęście sporą część udało mi się już poskromić :)

      Usuń
  9. Jakie patyczki *,* Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brawo! moje jeszcze się troszeczkę stykają... ale zakupię agrafkę, o której pisałaś i na pewno już niedługo będę miała przerwę w górnej części ud! :) znikną te wałeczki... ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki by Ci się udało! :)

      Usuń
  11. jakie cwiczenia robilas?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...