piątek, 19 lipca 2013

Nogi - chyba widzę pierwsze zmiany!

Macie też tak, że czasem wydaje się Wam że jakaś część waszego ciała wygląda danego dnia całkiem dobrze, a następnego już nie możecie na nią patrzeć? Ja tak mam!
Moje nogi miały dziś zdecydowanie dobry dzień! Szczególnie, gdy nosiłam czarne, mocno dopasowane spodnie, wyglądały całkiem znośnie. Z resztą same zobaczcie!
Niestety tak ładne i smukło wyglądają tylko wtedy, gdy pochylę się do przodu, wypnę pupę w tył i mam napięte mięśnie, ale to zawsze jakaś poprawa! Nawet w przypływie entuzjazmu sięgnęłam po centymetr i je zmierzyłam i co? wróciły do 54cm! Nie mam pojęcia jak to możliwe, ale znów powróciły do ich ulubionego, a mojego znienawidzonego obwodu!
No ale nic! Pocieszę oko ich całkiem dobrymi fotkami! :D
Zaraz lecę na egzamin z rachunkowości, trzymajcie kciuki!

25 komentarzy:

  1. Cudne masz nóżki ;) ja również mam z nimi taki sam problem, bardzo fajnie wyglądają w pozie co opisałaś, ale jak stanę prosto jak struna i złączę stopy to już tak fajnie nie jest, a mają 55 cm ;) powodzenia na egzaminie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo czarny zawsze wyszczupla :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak często mam , nawet w ciągu dnia , rano czuje się , że wyglądam super a wieczorem już nie jestem zadowolony. Może to kwestia oświetlenia nie wiem :/ ale przyznaje rację , że czasem tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chudzinka z Ciebie :) Czasami jak patrzę na zdjęcia, które wstawiają blogerki czuję się wielka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo, ale to bardzo szczupłe nogi :) więc może nie zadręczaj się myślami o nich, a te 54 cm to widzisz same wiedzą że są najlepsze dla nich bo wyglądają na prawdę mega dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tylko w jednej pozycji wyglądają dobrze :p
      chciałabym żeby tak wyglądały jak po prostu stoję, ale to bardzo trudne do osiągnięcia :(

      Usuń
  6. OMG! Ale chudziutkie, szczuplutkie nóżki. Ja mam 53cm w udzie i wyglądają tak samo świetnie jak twoje :D akceptuj siebie, bo wyglądasz cudownie!! tzn Twoje nogi- bo reszty nie widać;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super smukłe nogi! Też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje nogi są świetne, też bym chciała takie mieć ;) GRATULUJE

    PS Dla mnie rachunkowość to samo zło ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie Cię rozumiem. Czasem moje nogi wyglądają ładnie, a czasem beznadziejnie.. zresztą, to samo jest z brzuchem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! z brzuchem jest identycznie!

      Usuń
  10. ja akurat z ud jestem w miare zadowolona, mam 51 cm i spore miesnie z zewnetrznej strony (6lat treningow pilki recznej cos pozostawilo)..niestety wewnetrzna strona pozostawia wiele do zyczenia.. no i brzuch, najwiekszy kompleks:( a Twoje nogi, sadzac po zdjeciach naprawde swietnie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze takich nog... Ja mam grube ida i sie zacieram :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne nogi, zazdroszczę ale sama je wypracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne masz nóżki, graatuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że na egzaminie poszło dobrze :) . Piękne nogi, zabiłabym za 54 cm w udzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej jakie szczupłe uda...wysportowane nogi raczej nie będą mieć 50 cm w obwodzie, to zresztą strasznie by wyglądało. Ja marzę, zeby moje miały 55cm. Mój apetyt sprawia, że nadmiar kalorii odkłada się na udach i biodrach. Zaczęłam walczyć z apetytem wspomagając się niemieckim koncentratem z glukozą, witaminami i czerwoną herbatą DrSlym. Pomaga przy wahaniach cukru we krwi. Pomaga mi opanować fazę pochłaniania wszystkiego co jest w zasięgu, szczególnie po ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje uda mają 55-54 cm obwodu w najgrubszym miejscu w udzie i wyglądają okropnie. Łączą się i naprawdę bardzo mi się nie podobają. Dałabym wszystko za takie jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...