środa, 5 czerwca 2013

MY NEW BIKINI

Pomimo, że pogoda za oknem nie nastraja mnie zbyt pozytywnie, wybrałam się na małe przedwakacyjne zakupy. Moim głównym łupem stało się to oto śliczne bikini, które zakupiłam w Pimkie za niecałe 90zł. Bikini to jest spełnieniem moich marzeń, bo w sumie już w tamtym roku szukałam jakiegoś jasnego, które ładnie będzie kontrastować z opalonym ciałem. Zastanawiałam się co prawda, czy nie zaczekać do letniej wyprzedaży, która już czai się za rogiem, ale nie chciałam ryzykować wykupienia mojego rozmiaru. W sumie w tym samym sklepie spodobało mi się też jedno różowe, z trochę inną górą i nie wykluczam opcji kupienia go właśnie podczas przecen :) 
♥ Co sądzisz o tym?? 



6 komentarzy:

  1. lubię pimkie za te białe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne :D ja zakupiłam w tamtym roku i raz miałam na sobie i sprzedaje... Zapraszam do zakładki sprzedaż/wymiana :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ;) w zeszłym roku również zakupiłam białe bikini ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne:-) opalone ciało i białe bikini:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pierwszym zdjęciu nie prezentuje sie mega, ale po tych z bliska.. mamo! chce takie samo!! może kupię je podczas przecen bo aktualnie mam już nowe bikini :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie strasznie mi się spodobał ten materiał! zdecydowanie ma to 'coś' :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...