poniedziałek, 17 czerwca 2013

Co aktualnie ćwiczę?

Dziś pierwszy dzień mojej nowej diety ♥
Idzie całkiem nieźle! Liczę, że pozostanie tak do końca.
Waga startowa to 57,6kg. Jestem małym wielorybkiem! :D


Dziś krótki wpis podsumowujący moje ćwiczenia, które staram się wykonywać codziennie, oczywiście w miarę możliwości, przecież nic na siłę, liczy się dobre samopoczucie!

WALL SIT CHALLENGE
dziś już dzień 10! minuta trzydzieści daje nieźle popalić, ale czego nie robi się dla jędrnych ud! Jeśli jeszcze nie zaczęłaś możesz się przyłączyć w każdej chwili!
AGRAFKA 
staram się ćwiczyć codziennie, ale niestety nie wychodzi mi to zbyt regularnie. Obiecuję, że jak tylko skończy się sesja to nie będzie dnia bez 15 minut wyciskania! (niestety moje uda mierzą aktualnie 55cm)

ĆWICZENIA NA BRZUCH
bez żadnych filmików, czy stałych planów, tyle na ile mam ochotę.
Skosy, heel touch, odrywanie pośladków oraz v-crunch, a to wszystko przeplatane serią zwykłych brzuszków. 

W sumie podczas nauki nie bardzo miałam czas na inne rzeczy, ale mimo wszystko starałam się ruszać. Kiedy jestem uwięziona w mieszkaniu, ruch zapewnia mi strona fitwithme.com, ale przede wszystkim uwielbiam zajęcia na świeżym powietrzu! Dlatego bardzo często gram w badmintona, ostatnio też eksperymentuję z frisbee. Podczas letnich wieczorów uwielbiam jeżdziś na rolkach. 
Zamierzam ponownie rozpocząć regularne bieganie, ale aktualnie rozmyślam nad sposobem dzięki któremu nie zjedzą mnie komary. No i w końcu rozpoczęło się prawdziwe lato, więc pozostaje tylko czekać aż otworzą baseny!
Jak więc widzicie nawet w małych miejscowościach jest wiele wiele różnych okazji do ruchu i zabawy. Dlatego też słowa 'mieszkam na zadupiu' nie są dla mnie wytłumaczeniem, bo tak na prawdę to szczególnie na wsi można świetnie, aktywnie spędzić czas.

Nie poddawaj się, trzymaj dietę i ćwicz!
Lato już niedługo!

15 komentarzy:

  1. Na zdjęciu to Ty? :P bo jeśli nie to jaki jest sens pokazywania cudzego brzucha?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to jaki?
      motywacja!

      Usuń
    2. twój brzuch na pewno nie motywuje agnes ;>

      Usuń
    3. Pomijając anonima, który się ukrywa:D i wypisuje jak zwykle anonimowe idiotyzmy, to mnie takie zdjęcia demotywują:/ ale każdy ma inaczej. Uwielbiam oglądać na blogach wasze zdjęcia, jak przełamujecie swoje bariery jak "walczycie" o figurę marzeń. W takim bądź razie się już nie wypowiadam;-) i zapraszam na mojego nie motywującego bloga z moim mega nie motywującym brzuchem:D

      Usuń
  2. Wall sit miażdży, minuta to już męczarnie ;D A na komary, najlepsze chyba będą jakieś spray'e. Mi na szczęście w mieście nie dokuczają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. z taką wagą jesteś małym wielorybkiem... ja mam 10 kg więcej to się nazywa wielorybek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoją skalę bycia wielorybkiem ;)

      Usuń
  4. "Waga startowa to 57,6kg. Jestem małym wielorybkiem!" o ja ;x to ja nie mam się czym chwalić. ważne 55kg to też jeszcze jestem wielorybkiem :D haha.
    zapraszam do udziału w konkursie :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze ważyłam w okolicach 54kg więc teraz nie czuję się dobrze :(

      Usuń
  5. doookładnie z tymi ostatnimi słowami:) dobry post, lubię takie!
    Pozdrawiam serdecznie, no i oczywiście 3mam za Ciebie tam kciuki-dasz radę! daaamy radę:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę przykład z Ciebie i zaraz odszukam moją agrafkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sama spróbuję tego siadu przy ścianie, chociaż nie jestem fanką wyzwań jako takich bo zawsze coś mi wypadnie albo zapomnę i czuję się potem mega sobą rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam spróbować wyzwania ze ścianą, ale zapomniałam -.- koniecznie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne sa te Twoje cwiczenia ja robie przysiad przy scianie od dawna i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...