niedziela, 2 czerwca 2013

Kilka całkiem przydatnych linków!

Jako że mamy już czerwiec, musimy kochane pamiętać, że wraz z jego końcem przestaje istnieć usługa  Google Reader, a więc znika cały system obserwowanych i cała nasza lista czytelnicza. Sama ubolewam nad tą zmianą wprowadzaną przez Google i powoli przenoszę się na te dwie platformy. Jeśli nadal chcesz być na bieżąco z moimi wpisami, obserwować jak zdobywam wymarzoną sylwetkę, zapraszam do obserwowania mnie na bloglovin' lub na facebooku. Facebookowy profil świeżo utworzony, stopniowo będą na nim się pojawiać nowości, proszę o odrobinę wyrozumiałości.

Tymczasem szybka informacja o tym, że jutro o godzinie 10:00 rozpoczyna się drugi maraton treningowy bloggerek! Sama biorę w nim udział i Was też zapraszam. Maraton organizuje Mokah, która dziś osiągnęła swój cel, ale z ćwiczeniami się nie rozstaje! Jest dla nas żywą motywacją! Szczegółową rozpiskę znajdziecie tutaj
Zapowiada się niezły wycisk, ale też świetna zabawa!

4 komentarze:

  1. wow, nie wiedziałam o takich zmianach nawet

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę "obserwowani" znikają?! Nawet nie miałam o tym pojęcia! Skąd zdobyłaś te wiadomości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz dość dawno wiadomo o tych zmianach wprowadzanych przez Google, nie pamiętam gdzie to czytałam ale jest na prawdę wiele informacji na ten temat :)

      Usuń
    2. No to nieźle... ;) W takim razie dziękuję za informację, bo nigdzie wcześniej nie miałam okazji o tym przeczytać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...