niedziela, 2 czerwca 2013

Drugi maraton treningowy bloggerek

Jak dla mnie było świetnie! 
I choć nie ćwiczyłam do samego końca, idea takiego maratonu bardzo mi się spodobała i postaram się wziąć udział w kolejnej edycji! Podczas dzisiejszych ćwiczeń czułam znacznie większą motywację, wiedząc że gdzieś tam któraś z Was ćwiczy razem ze mną. Samo ćwiczenie okazało się niesamowitą zabawą, jeszcze nigdy tak dobrze się nie bawiłam ćwicząc!

Najbardziej hardcorowy zestaw / ćwiczenie to zestaw/wyzwanie przysiadowe Cassey. W pewnym momencie podczas pulsowania w przysiadzie nie potrafiłam się już podnieść i musiałam najpierw klapnąć na tyłek i wstać! :D Moje mięśnie najzwyczajniej w świecie nie chciały mnie słuchać!
Najbardziej przyjemny zestaw ćwiczeń to trening na brzuch inspirowany Mirandą Kerr. Pewnie dlatego, że bardzo lubię ćwiczyć brzuch i bardzo zależy mi na jegu wyrzeźnieniu do lata, to właśnie te ćwiczenia najbardziej mi się spodobały. Część z nich znałam, część nie, ale ćwiczyło mi się zdecydowanie przyjemnie i jeszcze do niego wrócę :) Zestawy ćwiczeń, które znałam to: ćwiczenia na nogi z Mel B, przysiady
Zestaw, który mnie zaskoczył ZUMBA! W sumie wcześniej spotkałam się z nią tylko w teorii, nigdy nie miałam okazji poćwiczyć, ale okazało się to świetną zabawą!
Wytrzymałam trochę ponad godzinę
Nie wykonałam - odpuściłam resztę po ćwiczeniach na brzuch modelki. Niestety ostatnio nie wyrabiam z czasem.
Brakowało mi w maratonie - Jak dla mnie chyba niczego. Co prawda nie wytrwałam do końca, ale to co przećwiczyłam w pełni mnie zadowoliło.
Co poprawiłabym w trzeciej edycji - Jak już pisałam, chyba nic. Możemy się ewentualnie postarać o to by w kolejnej edycji było nas jeszcze więcej!

Jeśli jesteście zainteresowane kolejną edycją to zapraszam na bloga Mokah. 
Jest tam już wszystko ładnie opisane!


Ps. Jak Wam się podoba nowy wygląd?
Ps2. Czy widzicie wtyczkę facebookową z boku? Ja w jednej przeglądarce widzę, a w drugiej nie :/ 

6 komentarzy:

  1. Na Chrome wtyczka jest ;D Inicjatywa sama w sobie świetna, gdyby nie fakt, że temat ogarnęłam wczoraj, może by mi coś z tego wyszło, ale obawiam się, że z moją kondycją nie wytrzymałabym 10 minut ;DDD No, ale może mogłabym się czegoś nauczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie na Chrome się nie pokazuje, ale skoro u Was jest to dobrze! :)

      Usuń
  2. Ja mam Chrome i widzę ;). W 3 maratonie będę brała udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wtyczkę widzę, a idea maratonu moim zdaniem jest bardzo fajna, może kiedyś się do was przyłączę (:

    OdpowiedzUsuń
  4. postaram się w trzeciej części wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Jak już pisałam, chyba nic. Możemy się ewentualnie postarać o to by w kolejnej edycji było nas jeszcze więcej!'


    <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...