niedziela, 30 czerwca 2013

Dietetyczny grill

Dziś było trochę zbyt dużo jedzenia, ale na szczęście większość to chude mięsko :)
Kurczak z grilla jest taki pyszny! Wystarczy odpowiednio go przyprawić i wcale nie będzie nas ciągnęło do tłustych kiełbasek. Ja jestem zwolenniczką pikantnego jedzenia dlatego często podczas gotowania używam pieprzu cayenne, który podkręca metabolizm. Dodatkowo do takiego kurczaka używam przyprawy do gyrosa i odrobiny oregano, które dodaję chyba do każdej potrawy.
Nie wyobrażam też sobie takiego letniego stołu bez ogromnej miski z sałatą lodową i świeżymi warzywami. Uwielbiam takie letnie miksy warzyw skropionych cytryną i obficie posypanych koperkiem z ogródka mamusi! Do tego duży dzbanek lekko gazowanej wody z cytryną i miętą i można się cieszyć towarzystwem znajomych i rodziny w ciepłe, wakacyjne wieczory?
Macie jakieś potrawy, których nie może zabraknąć podczas takiego grillowania? 
Jak widzicie wieczór upłynął mi leniwie, ale teraz odpalam serial i wyciągam agrafkę, a później bańki chińskie. Nie marzę o niczym innym jak o letnich dniach spędzanych przy basenie i opalaniu się, ale jutro o szóstej śmigam do pracy. Niestety wakacje dopiero będę miała we wrześniu, ale już teraz inspiruję się zdjęciami i idę pracować nad lepszym ciałem!

15 komentarzy:

  1. Inspiracje przyprawiają mnie o zawroty głowy - są wprost świetne. A i jedzonko wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też dzisiaj wcinałam kurczaczka z grilla ;d to chyba jedna z najsmaczniejszych rzeczy jakie można ugrillować !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta blondynka stojąca przed lustrem ma cudownie piękne ciało:-) Ah idę ćwiczyć dalej;-) co do jedzenia też jestem zwolenniczka kurczaka♡

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie może zabraknąć szaszłyków (kurczak i jakieś warzywa) - uwielbiam! I oczywiście sałatki. W końcu mus być zdrowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szaszłyki też są świetne! szczególnie z papryką i cukinią!

      Usuń
  5. zabawne, ja też miałam kurczaka z grilla ;-) Ale niestety nie tylko pierś, bo skusiłam się na skrzydełka a one takie chude nie są.
    Grilowana kukurydza też jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle skóra kurczaka nie jest dietetyczna, ale raz na jakiś czas na chrupiące skrzydełka warto się skusić :)
      dieta to nie tylko wyrzeczenia :)
      kukurydzy jeszcze nie próbowałam ale tego lata na pewno znajdzie się u mnie na grillu :)

      Usuń
  6. Tez uwielbiam pikantne jedzenie, dodaje takiego smaczku ;)

    PS. Fajnie, że udało Ci się znaleźć wakacyjną pracę, ja niestety ciągle jestem w trakcie jej szukania.. ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ostatni gril zdecydowanie nie był dietetyczny ;/.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam rybę z grilla niestety strasznie rzadko ją robimy, ale jest przepuyszna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja grilla planuje jutro zrobic;D

    OdpowiedzUsuń
  10. grillowane potrawy sa najlepsze ja lubie grillowana cukinie :)

    Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj ja tam nie patrzę na to, żeby grill był dietetyczny. Wystarczy że do karczku lub kiełbaski zjem tylko sałatkę i wcale nei jest tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam większość potraw z grilla :) Bardzo lubię rybki, poza tym świetna jest cukinia albo bakłażan - polecam!

    Ps. Zapraszam Cię do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to bym chętnie zjadła, ale nie chciałoby mi się tego samej robić. Ja zdecydowanie wolę leżeć na hamaku i czekać na gotowe. :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...