wtorek, 11 czerwca 2013

Moja dietetyczna przekąska

Uwielbiam arbuzy!
Latem mogę je jeść codziennie, wręcz zastąpić nimi wszystkie posiłki! Gdy tylko pojawiły się w supermarketach, nie ma dnia bym nie zjadła choć kawałka, a potrafię zjeść nawet ćwiartkę.
Schłodzony arbuz świetnie orzeźwia i gasi pragnienie! Jest pyszny, soczysty delikatnie słodki, a do tego w ponad 90% składa się z wody. Dlatego też nie ograniczam go nigdy jakoś szczególnie, jem gdy mam ochotę i tyle na ile mam ochotę!

Arbuzowe właściwości:
• zawiera witaminy A, C, a także B1 i B6

• jest źródłem błonnika, potasu, wapnia, sodu, magnezu i żelaza.
• polepsza przemianę materii
• przeciwdziała nowotworom
• poprawia pracę nerek
• pomaga wydalać z organizmu szkodliwe związki gromadzące się w mięśniach w czasie intensywnych ćwiczeń. 

Nie mogę się doczekać wakacji!

9 komentarzy:

  1. o taaak! schłodzonego arbuza uwielbiam ponad wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie arbuzy, ale wkurzają mnie troszkę pestki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. arbuzy, arbuzy, arbuzy i wszystko arbuzowe <3 uwielbiam ! no i tak, jak Zosia - denerwują mnie pestki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z kolei z wszystkich owoców właśnie za arbuzami nie przepadam, są dla mnie takie bezpłciowe i te pestki... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sezonie arbuzowym jej od rana do wieczora :D Arbuz ma wysoki indeks glikemiczny ale mi to nie przeszkadz ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...