środa, 5 czerwca 2013

Agrafka, czyli mój udowy wybawiciel

Pisząc post o moich celach na czerwiec i o tym jak to chcę trochę odchudzić uda, przypomniało mi się, że przecież głęboko pod łóżkiem mam zakopanego mojego małego przyjaciela, jakim jest ten sprytny przyrząd, czyli agrafka do ćwiczeń, znana gdzieniegdzie jako motylek.
Ćwiczyłam na niej jakieś dwa lata temu, kiedy to też miałam małą obsesję dbania o swój wygląd i aż nie mogę uwierzyć, że wcześniej sobie o niej nie przypomniałam!
Ćwiczyłam na niej wieczorami około 10 minut dziennie i wraz z dietą, sprawiała, że moje baleronki chudły około 1cm na dwa tygodnie co jest bardzo bardzo dobrym rezultatem, jak na uda :) Od dziś ją odkurzam i obiecuję sumiennie na niej ćwiczyć podczas wieczornych seansów serialowych!
Ćwiczyłyście kiedyś na niej? Jak Wasze rezultaty?

13 komentarzy:

  1. nie ćwiczyłam nigdy na takim czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam gdzieś taki sprzęt zakopany w moim domu rodzinnym, muszę koniecznie go odkopać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam agrafę w posiadaniu, kiedyś jakoś ćwiczyłam ale mało systematycznie i dlatego efektów jakoś nie zauważyłam. Może też spróbuję dołączyć ją do codziennych treningów, takie dodatkowe 10-15 minut na pewno nie zaszkodzi a może nawet i pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedys chcialam ja kupic, ale nigdzie nie moglam jej dostac :(. Btw. Ile zaplacilas za swoja? Drogie one sa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile pamiętam, to kupiłam swoją na jakiejś promocji w supermarkecie za 13-15zł :)

      Usuń
  5. Kiedyś Cwiczylam z tym czymś:-P ale jakoś nie widziałam efektu. To co ćwiczę teraz jest zdecydowanie lepsze;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pochwal się co takiego ćwiczysz :D

      Usuń
  6. nigdy nie ćwiczyłam na czymś takim, nie mam w domu żadnych przyrządów do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie ćwiczyłam na tym ale mam ogromny problem z udami.. może zainwestuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie widziałam takiego sprzętu, ale pora to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy przyrząd, może jak spotkam gdzieś na promocji to się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo mam ją (: A ćwiczenie wcale nie jest takie proste jak mogłoby się wydawać! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro odkopuję moją agrafkę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...