wtorek, 7 maja 2013

Początki z endomondo

Dziś mam dzień bez biegania, ale za to spędzony zdecydowanie aktywnie. Wtorki są z reguły dniem bez biegania, ponieważ dziś jak i co tydzień w planie zajęć mam latino, czyli bardzo miły aerobik do muzyki, który zdecydowanie daje popalić nogom! Cieszę się, że w tym semestrze wybrałam te zajęcia, bo są świetną alternatywą zwykłego wf'u, a przy okazji można się nieźle pośmiać! 

Popołudniu już nie umiałam wysiedzieć w mieszkaniu, więc wybrałam się na dłuższy spacer szybkim marszem. Nie chciałam zbytnio forsować nóg bieganiem, bo ostatnio zdecydowanie czuję mięśnie ud i chyba przyda im się mały odpoczynek. Jako, że ostatnio testuję aplikację endomondo, to mogę wam przedstawić moje wyniki. Na szczęście tym razem bez problemu udało się połączyć z satelitą, bo przy wczorajszym bieganiu nie zarejestrowało mi ponad połowy trasy! 
Wśród dyscyplin mogłam wybierać między chodzeniem i nodric walkingiem i zdecydowałam się na ten drugi, bo maszerowałam na prawdę szybko, tak mi się przynajmniej wydawało. Chodzenie rozumiem raczej jakie takie typowo spacerowe.
Czy to dobry wynik czy nie oceńcie same :) 
Jak tam realizacja wyzwania? Ja mam już drugi dzień zaliczony!

22 komentarze:

  1. Moja Wall Sit zaliczona:P i bieganie też, oraz A6W...masakra:P
    Biegałam w średnim tempie około 20 minut, ciekawe ile przebiegłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. faaajna jest ta aplikacja, szkoda, że mój telefon jej nie obsługuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :) nigdy z tego nie korzystałam, muszę zobaczyć czy mój telefon to ma :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię endomondo ale mam na tyle stary telefon że nie ma gps ani żadnej innej aplikacji, także nie mam jakiegoś super zegarka więc wpisuje ręcznie moje aktywności ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. aplikacja jest absolutnie genialna, używałam jej, jeżdżąc na rowerze, szkoda że nie mam go tu gdzie studiuję... ale to nic, wakacje coraz bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne! bardzo ciekawego masz bloga;)
    kasistarstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze ze podzielamy tę sama pasję. Ja biegam od 16 lat:)
    Pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nigdy z tego nie korzystałam :> ale chyba musiałabym zkorzystać z takiego czegoś :D
    zapraszam do wzajemnej obserwacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja skaczę na skakance,najlepsze co może być :) !!
    Ubyły mi 2 cm w pasie przez ok 2 tygodnie:)
    POLECAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i oczywiście obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię endomondo, świetna aplikacja. Ja wykorzystywałam ją przy spacerach z wózkiem, bo na bieganie nie mam czasu w ciągu dnia. Podoba mi się, bo jest prosta w obsłudze i wszystkie dane pokazuje w bardzo przejrzysty sposób.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) Mama zadowolona z biżuterii także chyba dobry wybór ;)
    Ale Ty masz piękne nogi!! Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze zazdroszczę osobom, które mogą używać takich aplikacji, bo chciałabym mieć tak wszystko podsumowane "na tacy", a mój telefon jest na tyle dziwny, że nie chce się połączyć z satelitami choć teoretycznie ma wbudowany GPS wg producenta, choć tego też nigdzie nie widzę :P
    Wynik dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z tą aplikacją:) z pewnością też z niej korzystam

    OdpowiedzUsuń
  15. Może sobie ta apke zainstaluje :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tą apke , zawsze jak idę na rower to :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego gdy wpisałam ręcznie to nie pokazało mi ile kcl spaliłam?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a uzupełniłaś wszystkie podstawowe dane, tzn dyscyplinę, dystans i czas? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...