piątek, 31 maja 2013

Endomondo - ręczne dodawanie aktywności

Zauważyłam, że kilka z Was szuka małej pomocy z obsługą endomondo, a dokładniej z ręcznym wpisywaniem wyników. Dlatego też postanowiłam stworzyć szybki wpis - instrukcję, aby ułatwić Wam obsługę tego portalu. 


Sama często korzystam z tej opcji i wbrew pozorom jest to proces szybki i łatwy. Nie dodaję do mojego konta każdej mojej aktywności tylko te ważniejsze, np zajęcia z aerobiku czy grę w tenisa. Z opcji ręcznego wpisywania wyniku korzystam też w wypadku, gdy biegam, a jakimś cudem mój GPS w telefonie nie może połączyć się z satelitą i aplikacja nie rejestruje mojej trasy, w wyniku czego nie mogę zobaczyć poprawnej ilości spalonych kalorii czy też przebytego dystansu.
Możliwość ręcznego dodania aktywności jest też dobra dla osób ze starszym modelem telefonu, gdy nie mają możliwości zainstalowania aplikacji lub też ruszają się bez telefonu, bo tak im wygodniej czy też chcą od niego odpocząć ;)
No ale nie ma się co rozpisywać, do dzieła!

krok 1: logujemy się na nasze konto i klikamy na zielonym pasku u góry 'nowy trening'
krok 2: wybieramy rodzaj treningu. Do wyboru mamy trening bez trasy (np. aerobik), wybierz trasą nowego treningu (używamy, gdy mamy na naszym koncie już wyznaczone pewne stałe trasy którymi biegamy/jeździmy, możemy też skorzystać z tras innych użytkowników), wyznacz trasę nowego treningu (tu tworzymy nową trasę, automatycznie zostanie nam obliczony dystans i przypisany do dodawanej aktywności)

krok 3: z rozwijanej listy wybieramy nasz rodzaj aktywności
krok 4: uzupełniamy datę, możemy ręczne wpisać przebyty dystans, o ile nie korzystamy z żadnej z tras oraz wpisujemy czas przez jaki ćwiczyliśmy. Bardziej zaawansowani sportowcy mogą wpisać tętno i notatki, ja jednak zawsze ograniczam się co czasu i dystansu. Na koniec zatwierdzamy przyciskiem OK, et voilà! Nasz trening został dodany!

Prawda, że to nic trudnego? 

15 komentarzy:

  1. Dziękuję za instrukcję:) Bardzo mi się przyda! pOzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa ten endomondo, ja niestety na moim telefonie nie mogę z niego korzystać, a takie ręczne wpisywanie chyba mało mnie cieszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo wszystko, można sobie fajnie podsumować miesiąc czy też zobaczyć poprawę kondycji w liczbach co całkiem podnosi na duchu i daje motywacyjnego kopa :)

      Usuń
  3. Tyle razy się tam logowałam, próbowałam działać, ale za każdym razem albo nie wiem gdzie wejść, albo nie chce mi się ręcznie wpisywać... Może w wakacje się zmotywuję, jak będzie więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale :) sam szukałem jak to zrobić i nigdzie nie znalazłem lepszego manuala :)) GRATULACJE i powodzenia w treningach :)
    Adam Jaksim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  5. Super. Dzięki za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam Endomondo ;) Ale dzięki za wskazówki, bo dopiero się w tym odnajduję, mam od kilku dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny artykuł. Mam pytanie odnośnie Endomondo - w telefonie wyświetla mi średnią prędkość, ale po zalogowaniu się do Endo nie pokazuje tej informacji. Jest średnie tempo, maksymalne tempo, ale nie ma informacji o średniej prędkości. Szukałem w ustawieniach, ale niczego nie znalazłem. Nie wiem też dlaczego przy wilgotności powietrza, temperaturze i wietrze nie ma żadnych danych, czy to kwestia darmowej wersji? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. witam,
    nie mozna dopisac "recznie" treningu. jest jakas awaria? przezuca na ekran glowny po kliknieciu w podstrone "Trening bez trasy,np. z siłowni" ????

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w tej chwili podobna sytuacja, a jeszcze dwa tygodnie temu działało dodawanie ręczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ten sam problem mam z dodawaniem ręcznym treningów.Ale przerzuca na główną również po wbiciu szukaj znajomych .Co to do cholery jest?Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba endo ma jakis problem. próbowałam na róznych komputerach i nic.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...