poniedziałek, 6 maja 2013

Czas na wyzwanie: Wall sit challenge

Podczytując Wasze blogi widzę, że co jedna realizuje jakiś określony plany treningowy, bierze udział w różnych wyzwaniach, ćwiczy bardzo regularnie, a ja po prostu tak nie potrafię! Brak mi zorganizowania, czasem też motywacji. Jako że na prawdę zależy mi na dobrej sylwetce na lato to muszę to zmieniać. 
Postanowiłam, że zacznę od czegoś prostego i wybrałam Wall Sit Challenge, czyli wyzwanie proste tylko z pozoru! Dziś planowe 20 sekund już zaliczyłam. Czułam duuuże napięcie w udach, przyznam że nigdy wcześniej tego ćwiczenia w ogóle nie wykonywałam, więc ciekawie jak mi pójdzie. Postanowiłam że będę robiła to ćwiczenie rano i wieczorem, ot tak, żeby zobaczyć lepszy efekt. 
Podobno świetnie działa ono na ujędrnienie ud, więc do dzieła! 
Dziś mam w planie jeszcze trochę ćwiczeń na tyłek i wieczorem 30 minut biegania. Mam nadzieję, że pomimo poniedziałku znajdziecie w sobie siłę do ćwiczeń!
Może któraś się przyłączy do wyzwania?

14 komentarzy:

  1. powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak milo cwiczymy to samo wyzwanie :)) trzymam kciuki w grupie sila!

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia!:) może też się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wyzwanie! :D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. HA!! Ja się dopisuję:P ejj no... fajne to:-) brzuch już fajnie umięśniony mam, ale uda jakieś wątłe:P szukałam czegoś takiego:D Pisz jak Ci idzie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś 3min i 40 sekund:-) a u Ciebie jak?

      Usuń
  6. ja się musze wreszcie skusić!!! w końcu prawie lato już mamy:) trzeba jakoś wyglądać:) ja obserwuję:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może też się przyłącze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. cwicze cwicze caly maj :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. niestety musiałam przerwać z powodu nadwyrężenia kolana :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...