sobota, 18 maja 2013

Ćwiczenia na brzuch

Moja waga skacząca w okolicach 56kg ostatnim czasem mnie dobija i sprawia, że czuję się nie atrakcyjna! Może wydawać się Wam, że marudzę, ale zawsze 
Niby wiem, że powinno się odchudzać z głową i powoli, ale mam ochotę się jej jak najszybciej pozbyć! Ale jako, że mamy weekend pewnie nie będę mogła się pochwalić w poniedziałek jakimś spektakularnym efektem. 
Jak tam Wasze plany na weekend? 
Ja dziś zamierzam pomęczyć mój brzuch, w końcu sam się nie zrobi! Znacie Blogilates? Uwielbiam jej ćwiczenia! Do tego dziewczyna potrafi świetnie zmotywować i napełnić pozytywną energią!

11 komentarzy:

  1. Spróbuj ćwiczeń ABS 8 min i ABS Mel B. Jeśli masz możliwość to ściągnij sobie Ripper z P90X. Te ostatnie ćwiczenia dają spory wycisk. A wagą sie nie przejmuj moja też ciągle stoi, ważę 53 kg a chcę dobić do 50 kg i mimo zdrowego odżywiania i ćwiczeń jest ciężko. życzę Ci powodzenia i wytrwałości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam P90X! -daje kopa!
      56kg :O chcesz się odchudzać?? ile masz wzrostu bo jeśli mniej niż 160 to niby spoko, ale jak powyżej to nie rozumiem:D zapewne potrzebujesz tylko ćwiczeń, a jak chcesz szybko schudnąć to jedz przez miesiąc tylko: sałatę, rybę i pij wodę:D i ćwicz w każdej chwili wolnej aż padniesz...

      Usuń
  2. Lato idzie to trzeba się wziąć za siebie :D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne filmiki, będzie trzeba wziąć z nich przykład :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, ale to świetnie że istnieje wiele takich motywujących do zmian osób jak nasza Ewka Chodakowska czy Mel B, Tiffany.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym od razu widzieć efekty. Trzeba pracować nad cierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cwiczylam z cassey ho swietne sa jej treningi

    OdpowiedzUsuń
  7. ta babeczka wydaje się być mega pozytywną :D
    może kiedyś spróbuję z nią tych ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ćwiczenia :) Dodaje do listy ćwiczeń i na pewno wypróbuje wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre ćwiczenia-na pewno skorzystam:)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...