czwartek, 27 czerwca 2013

Moja sylwetka - zdjęcia przed

Zakładając tego bloga, myślałam, że będę tu pisać bardziej o sprawach modowo-urodowych, ale ostatnio wciągnęłam się w odchudzanie, zdrowe odżywianie i ćwiczenia. Czytam masę różnych artykułów, przeglądam książki, dowiaduję się wielu nowych rzeczy, więc czemu się z Wami tym nie podzielić? 

Stąd też mój dzisiejszy wpis, w sumie to dopiero zaczynam tak na prawdę brać się za siebie i wydaje mi się, że moje ciało nie zmieniło się za bardzo przez te dwa tygodnie, więc możne powiedzieć, że właśnie tak wyglądam. 

Uważam, że dzięki takim właśnie zdjęciom, możemy w świetny sposób porównać wygląd naszego ciała, zobaczyć jak się zmieniło. Zamierzam robić takie zdjęcia co miesiąc, natomiast co tydzień, w niedzielę, mierzę się centymetrem :) 



dziękuję za 2000 wyświetleń 

10 komentarzy:

  1. Takie zdjęcia działają bardzo motywująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! wytrwałości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak:) Takie zdjęcia zdecydowanie motywują, jeśli widać na nich postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobre zdjęcia i fajnie że chcesz popracować nad swoim ciałem choć nie jesteś wcale gruba ani nic :)

    takie zdjęcia przed i po bardzo ale to bardzo motywują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisałam że jestem gruba :)
      chcę po prostu trochę ujędrnić ciało, popracować nad nim :)

      Usuń
  5. też wzięłam się za siebie, brzuszki i te sprawy :D powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, świetna figura! Gratuluję i życzę Ci tam powodzenia hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    piszę do Ciebie, ponieważ od marca 2015 roku startuję z projektem swan, czyli grupową walką o zdrowie, piękną sylwetkę, poprawę wizerunku. Chciałam Cię zaprosić do projektu - możesz mnie szukać na facebooku - Swan Łabędzica lub na blogu projekt-swan.blog.pl
    do zobaczenia!:)
    -Kasia (Swan)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...